Top 4 essentials !

Ahojte! Dnes vám prinášam článok z beauty súdku, väčšina z vás mi píše, že takéto články vám dosť chýbajú, keďže v poslednom čase som sa vyd...

Ahojte! Dnes vám prinášam článok z beauty súdku, väčšina z vás mi píše, že takéto články vám dosť chýbajú, keďže v poslednom čase som sa vydala skôr takou "random" cestou, ktorá ma strašne baví, ale blog bol založený ako beauty blog, a mňa tak isto ako písanie random článkov baví aj písanie beauty článkov. Nechcem vás o ne ukrácať to nie, len sa mi zdá, že v poslednom čase vás oveľa viac bavia random články. Dnes by som vám chcela ukázať mojich najobľúbenejších pomocníkov, ja len zopakujem, že je to môj vlastný subjektívny názor, a rozhodla som sa ,že vás nebudem nudiť dlhými recenziami v podobe litánií tak to píšem v takejto skrátenej verzií. 

Mimochodom, už ste pripravený na budúci týždeň? Aj vám príde toto obdobie stále také depresívne? Ja som totálne vyčerpaná a to je nedeľa! Aspoň ,že mám tento týždeň úplne voľný, no teda úplne, ale o tom si povieme inokedy! 

1. Balzamy na pery
Balzamy na pery ktoré totálne milujem, musím povedať ,že som do nich asi blázon keďže doteraz mám doma asi 20+. Nenávidím pocit suchých pier, aj preto vlastním toľko balzamov. U mňa doma nájdete z každého rožka troška, teda v mojej zbierke nájdete eosy, baby lipsy, obyčajné balzamy, labellá.. Mojim najobľúbenejším doteraz je tento hydratačný balzam od Baby lips (ten modrý), jeho prvé balenie som si zakúpila ešte v Londýne a potom som si musela bezpodmienečne zakúpiť aj druhé balenie na Slovensku! 




2. Telové spreje od VS.
Niečo čo sa stalo mojou úplnou topkou, nikdy by som nepovedala ,že by mohli mať takú dobrú vôňu alebo takú dlhú výdrž! Mne pomaly nahrádzajú aj klasické parfémy, určite odporúčam! Mimochodom o jeden práve súťažíte v mojej giveaway : http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2015/11/giveaway-victoria-secretbatisterimmelne.html



3. Mojou treťou esenciou, bez ktorej by som nedala ani ranu, je denný krém od Ziaji, na mojom blogu ste si už o ňom mohli prečítať , ja len dodám ,že som si dokupovala už druhé balenie a ,že je skvelý!




4. Eveline - spevňujúci lak
Konečne som našla pomocníka pre moje nechty, mali dosť veľkú tendenciu sa lámať a rozdvojovať, vďaka tomuto zázraku ich mám krásne dlhé a ešte ani raz sa mi nezalomili, poklopem si, mimochodom vďaka Lindi za radu.





Moja bonusová esencia je tento lak na vlasy od Aussie, je totálne Boží, vlasy nelepí ale zato ich riadne stuží a udrží tvar, pekná vôňa je len obrovitánske + !






You Might Also Like

10 komentárov

  1. Tělové preje vůbec nepoužívám :D prostě voňavka je voňavka. Mé nejoblíbenější balzámy na rty jsou od Carmexu :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balzamov na pery mám dom i ja kopu, niektoré sú tak dobre schované že keď ich nájdem mám pocit že mám nový balzam pretože som naň už aj zabudla :)
    No teraz u mňa vedie kakaový od Ziaja ktorý testujem a zatiaľ mi vyhovuje najviac.
    O sprejoch VS som už čítala viackrát no zatiaľ nemám doma žiaden, pretože som naň ešte nikde nenatrafila.

    http://firstblogmaggi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balzámy na rty jsou moje velká závislost, mám jich doma kolem a plánuji si kupovat pořád další a další, protože jich nikdy není dost :D

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bez balzámu bych se taky neobešla, a sprej od VS si chci pořídit :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z baby lipsov u mňa tiež vyhráva ten modrí lebo mi krásne vonia no mám radšej eosy :) príde mi že eos mne dost pomáha kedze mám stále popraskané pery a vydrží mi dlho :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z Baby lipsov je môj obľúbenec jahodový, krásne vonia a aj super hydratuje:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aspon vidim že nie som sama s tymi balzamami tiež som taky blazon a vždy musím z každeho skušať ešte mam zalusk na eos coco milk, inak mali by sme zorganizovať asi stretnutie maniačok balzamov na pery :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Balzamov na pery mám strašne veľa, kopec v zásoby, vždy aspoň 4-5 otvorených, povaľujú sa mi všade, najradšej mám EOS, Carmex, Avene Cold Cream a tiež La Roche-Posay Cicaplast Levres. Nemám veľmi rada Labello, pretože mi veľmi vysušuje pery.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj ja mám veľa balzamov. Vždy musím mať aspoň 1 pri sebe, na každom mieste.. 🙈💕

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network