Zmenila si sa? Meeting? Sláva?

Asi rovno preskočím intro, pretože ešte stále neviem ako bude nové intro vypadať!  V poslednom čase mi prišlo strašne veľa správ alebo ...

Asi rovno preskočím intro, pretože ešte stále neviem ako bude nové intro vypadať! 



V poslednom čase mi prišlo strašne veľa správ alebo otázok na ask ohľadne zmeny, nerobím si srandu, ask som mala zaplavený "hejtermi" ktorí mi vlastne dosť často vyhadzovali na oči to ako som sa zmenila. Alebo o tom ako mi sláva stúpla do hlavy. 




Proste v poslednej dobe nemám najlepšiu náladu to ste si už asi všimli, Nikdy som vás ale nechcela o nič ukrácať, nikdy som neprestala alebo nestopla blog aj keď to nebolo ružové a mňa všetky tie správy dosť zarmútili alebo ako to nazvať. Vás som nikdy o nič neukracovala a vždy ste u mňa v rebríčku priorít boli hore. Viete aký je rozdiel medzi Viktóriou ktorá písala úplne prvý článok a tou ktorá píše tento dnešný? Dospela. Tak ako ste sa menili vy som sa samozrejme menila aj ja, predsa len sú to pekné dva roky. Za dva roky sa človek vo všeličom zmení. Nikdy som sa ale nezmenila k niečomu horšiemu, nikdy som sa nestala človekom ktorý má "hore nos". Prosím vás, viete mi povedať načo by mi bol blog ak by som nemala Vás? Predsa sa nemôžem povyšovať, keďže jediný môj "úspech" je spojený s vami, a ak by ste neboli, nebola by som ani ja. Neviem či si toto povýšené správanie môže vôbec nejaký blogger dovoliť, pretože čitatelia sú tí ktorí ho držia nad vodou. Pred časom som si pozerala najnovší Momin príspevok a musím povedať ,že toľko hejterov po kope som ešte nevidela, áno je to jej chyba pretože vydala niečo s čím ani ja sama nie som stotožnená, ale taktiež ju ľutujem, lebo ak by mne vyše 100 ľudí písalo do komentárov také veci ako jej, tak by som to asi nezvládla. 




Sčasti sa dostávame ku téme ,že aj ja som len človek, nie som nič viac, nič menej. Mením sa, dospievam, starnem, učím sa. Presne tak ako vy. Možno niektorí z vás vidia dievča ktoré má strašne veľa spoluprác (priznávam sa ,že my určite spolupráce stúpli), ale určite mi nestúpla sláva do hlavy, pretože viem ,že bez vás by toto celé nevzniklo, už od začiatku si predsa udržiavam vzťah nie ako čitateľ a blogger, ale kamarát/ka a kamarátka. Chápete? O tom to celé je, ja som sa vždy snažila byť čo najmilšia, keď napíšete ja s radosťou odpisujem aj keď sa možno niekedy pýtate na nie "najlepšie" otázky, ale aj tie si vážim. 




Tí lepší z vás čo môj posun vpred vnímajú ako skvelú vec sa čoraz častejšie pýtajú na meeting, netvrdím ,že žiadny nikdy nebude to nie, len si nie som istá či je to najvhodnejšie teraz v tomto období, ale samozrejme ak máte záujem napíšte mi do správy na facebook Victoria Poliaková a taktiež určite mesto, ktoré by vám vyhovovalo. Samozrejme nemôžem vyhovieť všetkým a behať sa stretávať po jednom do Bratislavy, Nitry, Popradu, Košíc atď. Najlepšie by teda bolo aby sme sa všetci zhodli na jednom veľkomeste a potom dohodneme dátum a čas. Meeting je aj tak niečo o čom som vždy snila a nechce sa mi veriť ,že jeden sa uskutoční a budeme tam ja a vy. Neskutočné! 



You Might Also Like

2 komentárov

  1. To mě mrzí, této situaci nikdy není jednoduché čelit a lidi jsou prostě takový. Nikdy se jim nelíbí, když nejsi stejná ovce v davu jako oni. Vadí jim, když je někdo jiný, když má víc a strašně těžce to nesou... Vykašli se na ně, za to ti to přece nestojí, zkus na všem špatném hledat tu dobrou stránku, poplácej se po zádech za to všechno co jsi dokázala, kam jsi to dotáhla i za všechny spolupráce se pochval, protože kdyby jsi na sobě nemakala, tak se ti nikdy nenaskytnou :)) Kašli na lidi, co ti to závidí, je to jejich problém, že oni takovou příležitost nemají, protože oni si to tak vybrali. Všichni máme úplně stejné možnosti a je jen na nás co si vybereme a to, že oni se rozhodli tak, jak se rozhodli je jejich problém, tak si tím nekaž svoje štěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network