Kde kúpiť Eos?

Ahojte!  V poslednej dobe mi chodí dosť otázok ohľadne toho skadiaľ mám ja svoje eosy, myslím si ,že na ľudí proste vplýva reklama, pretož...

Ahojte! 

V poslednej dobe mi chodí dosť otázok ohľadne toho skadiaľ mám ja svoje eosy, myslím si ,že na ľudí proste vplýva reklama, pretože eos je už tak preslávený, že ho chce vyskúšať hádam každý, ale ja to samozrejme kvitujem, aspoň si sami vyskúšate či naozaj stojí za tie peniaze.

Ja som už viac krát písala ,že podľa mňa eos nie je až taký dobrý a existujú aj lepšie balzamy za nižšie ceny, avšak poznám ľudí, ktorí si nevedia eosy vynachváliť. Podľa mňa je to zase o tom ,že každý je iný a každému vyhovuje niečo iné.
Z tých eosov ktoré mám mi najviac vyhovuje tento Passion Fruit, ktorý mám zo stránky eosbalzamik.sk čo je novootvorený e-shop, ktorý má celkom dobré ceny a širokú ponuku od značky Eos. Takže ak vás niečo zaujalo či už z mojich (alebo iných) recenzií tak sa bežte pozrieť, ja môžem odporučiť krém na ruky a penu na holenie. 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Eos mám Summer Fruit, mám ho ráda, ale nepřijde mi nic extra :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sto ludí, sto chutí, ja ich mám rada :)

    http://lifebydena.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ich taktiež zbožňujem :) mám ich 6 a nedám na ne dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ho dostanem na Vianoce, ale psst :D akože o tom neviem :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V tom maš teda pravdu že každemu vyhovuje niečo ine alebo niekomu vyhovuje aj viacej variantov ako napriklad mne..a zase niektoré nemôžem ani cítiť.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zatím s EOS balzámy zkušenost nemám, ale alespoň jeden si chci pořídit, i když vím, že nebude nijak extra hydratační. Chci ho alespoň vyzkoušet. :) Nejvíc mě láká Coconut Milk, Vanilla Mint, Strawberry Sorbet a Sweet Mint - ještě nevím, pro který se rozhodnout. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak zatím jsem tyto balzámy nezkoušela, ale láká mě to! Každopádně názory z mého okolí se dost liší, tak pořád váhám.
    Budu moc ráda, když se mrkneš ke mě na blog
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Priznám sa, že aj keď som blogerka a o EOS-e sa dočítal takmer všade, ešte som ho neskusala - najmä kvôli cene. V každom prípade sa reči o ňom rozchádzajú. Niektorý si ho nevedia vynachváliť iný by si ho už druhýkrát nekupili - najmä kvôli cene a to nie len u blogerov, ale aj kamarátky majú rozdielne názory.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAO o bieliace zubné pasty a set bielenia zubov.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network