Black&White and Denim

Ešte minulý týždeň sme sa vydali so Zuzkou fotiť, nedopadlo to až tak podľa našich predstáv a opäť raz sa potvrdilo, aké tvrohlavé povahy má...

Ešte minulý týždeň sme sa vydali so Zuzkou fotiť, nedopadlo to až tak podľa našich predstáv a opäť raz sa potvrdilo, aké tvrohlavé povahy máme. Je hrozný pocit, keď viete, že ani jedna neustúpi, nakoniec sme sa zhodli na aspoň akom, takom kompromise. 


Minulý týždeň som sa dozvedela niečo ohľadne svojej budúcnosti, prostredníctvom veštice. Neviem aký názor si na to vytvoriť, a či vôbec niečomu takému, ako veštenie veriť. Dosť ma ale zarazilo, že veštice vedia všetky podrobnosti, ktoré ani nemajú odkiaľ vedieť, tak možno na tom nejaká pravda bude. Našťastie som sa dozvedela len to, že budem tetou a nič horšie, takže uvidíme, ak sa to splní tak vám určite dám vedieť! 

Čo sa týka outfitu, no, módna blogerka zo mňa nebude, veď uznajte sami, budem sa ale snažiť osviežovať blog aj outfitmi, pretože ma to celkom láka, uvidíme, či sa postupne budem zlepšovať. V pózach určite, pretože tie mi vôbec nejdú. V tomto outfite ale môžete vidieť môj obľúbený kúsok, ktorým je džínsová bunda, táto mi je síce trošku väčšia, ale tým radšej ju mám. Aký je váš obľúbený kúsok?
Mimochodom, sukňa - Takko, Tielko - New Yorker, bunda - H&M, topánky Converse

You Might Also Like

6 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network