Fámy o blogerkách

Za tie dva roky, cez ktoré blogujem som narazila na naozaj dosť hlášok, pri ktorých mi nezostávalo nič iné než sa zasmiať. Určite každý z vá...

Za tie dva roky, cez ktoré blogujem som narazila na naozaj dosť hlášok, pri ktorých mi nezostávalo nič iné než sa zasmiať. Určite každý z vás už o niektorej z týchto hlášok počul, takže sa budem snažiť vyjadriť sa ku nim, aby som to všetkým ujasnila.

Ak máte nejaké takéto hlášky, ktoré nespomeniem, ale tohto článku sa týkajú napíšte mi ich do komentára prosím! 

Pre založenie blogu potrebuješ bohatých rodičov, alebo frajera, ktorý sa bude pohybovať v  takejto oblasti. Bohatých rodičov nemám a frajera tiež nie, takže myslíte si, že to je pravda? Absolútna lož. Na založenie blogu potrebuješ predsa len kreativitu! 

Blogerky si naschvál hľadajú frajerov fotografov, editorov, majiteľov e-shopov, kameramanov alebo niekoho, kto sa vyzná v oblasti blogovania. Hej no musím povedať, že väčšinu blogeriek čo poznám a sú zadané, tak majú frajerov, ktorí sa v takomto okolí pohybujú. Môžem ale potvrdiť, že to iste nie je naschvál, proste priateľa si človek nevyberie, a keď už na nejakého takého baba natrafí, tak je to len plus nie?
Blogerky sú osoby, ktoré sú veľmi povýšenecké a svoj blog si vytvorili, len preto, aby sa mohli chváliť okoliu. Človek čo toto povedal nemá asi žiadny rozum. Dobre možno niektoré blogerky sú povýšené, možno nie každému padne do oka nejaká blogerka, nie každý má rád mňa, ale že by sme to robili kvôli chváleniu, tak to nie je. Jednoducho nás baví móda, krása, životný štýl a keďže o tom už aspoň s časti vieme svoje, tak sa o naše poznatky chceme podeliť, čo je na tom zlé? 

Neverím blogerkám ich recenzie, všetko sú to výmysly, všetky recenzie sú kladné, len preto aby sa náhodou nepohnevali so značkou, tak to určite nie je. U mňa to funguje tak, že veci s ktorými nie som spokojná vám neukazujem, nepíšem o nich, naopak veci, ktoré mi vyhovujú tie vám ukážem s radosťou. 

Väčšina báb si tiež myslí, že pre spolupráce si stačí len vytvoriť blog a hneď jej príde 20 spoluprác, tiež to tak nie je, pretože aj značka očakáva nejakú kvalitu od vás. 
Blogerky sa nechávajú sponzorovať svojimi rodičmi a samy nehnú ani prstom, prosím vás, väčšina blogeriek je už samostatná, takže na svojich rodičoch už visieť nemusia. Taktiež vám ale poviem, že moji rodičia mi pre blog nedávajú ani korunu a všetko o čom píšem, alebo ako píšem, všetka technika, je mojou zásluhou. 

Blogerky sú každý deň perfektne nalíčené a oblečené, blogerky sú taktiež len ľudia, aj my máme svoje zlé chvíľky. Ja sa nelíčim vôbec a svoje zlé dni, kedy vypadám naozaj dosť zle, mávam často.

Blogerky každý deň cvičia a jedia len zdravo, lebo chcú vypadať ako modelky, haha, pri tomto som sa vážne zasmiala, modelkou by som byť aj tak nemohla, kvôli mojej výške, zdravo nejem, lebo takú silnú vôľu nemám a cvičím asi tak ako vy. 

Najväčšia lož nakoniec, blogerky majú dokonalé životy, možno to tak vypadá z článkov, fotiek, instagramu, nikdy ale tú osobu nepoznáte, aj keď si myslíte že poznáte, tak nepoznáte. Nikto nemôže na nikoho povedať, že má dokonalý život, lebo taký neexistuje, aspoň tu na Zemi nie. 

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Skvělý článek, naprosto souhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek! Tohle jsou spíš takové fámy o beauty blogerkách. Ale přijde mi, že o těch blogerkách, které nepíšou o kosmetice, koluje fáma, že jsou tiché a nespolečenské. :D Což je taky úplná blbost... :D Občas ty fámy fakt pobaví, ale je to až smutné co si lidé dokážou myslet. :/
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článek. Jak jinak na tohle reagovat, než se tomu jen zasmát. Hlavní je, že já sama vím pravdu. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj maximálne pravdivý článok! :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujimavy članok ale čo sa týka mňa z takýmito podobnými hlaškami som sa teda osobne ešte nestretla celkom ma to pobavilo:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zajímavý článek, také jsem se s těmito hláškami ještě nikde nesetkala. Možná jen s nepravdivými recenzemi u blogerek. Ale i tohle je těžké posoudit, protože třeba tobě výrobek vyhovuje a jiným nemusí. Jinak souhlasím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tohle je opravdu jen o beauty blogerkách - nebo mi to tak přijde. Asi se pohybuju v úplně jiných kruzích a čtu jiné blogy, protože ani u jednoho jsem si neřekla "přesně".

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článek, se vším naprosto souhlasím o tom, že si blogerka má najít přítele fotografa jsem řekla svému příteli, protože ten mě nikdy nechce fotit a stěžuje si, že pořád fotí moje nehty :D
    Zvu tě ke mě na blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zaujímavý a super článok. Úplne so všetkým súhlasím. S niektorými som sa dokonca stretla aj na vlastnej koži a nič z toho o blogerkách naozaj neplatí! Väčšina ľudí, ktorí šíria tieto fámy ani netušia, čo to znamená byť blogerkou.

    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc hezky a hlavně pravdivě napsaný článek.. :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný článek a když jsem si to tak pročítala, tak jsem se s takovými slovy asi nikdy nesetkala. A jsem možná ráda, protože se nestačím divit :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. konecne viki je späť ! ani nevies aka som rada

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fakt super článek a musím říct, že jsem se i dost nasmála :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem krásne za všetky pozitívne komentáre! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvelý článok, všetko si vystihla stručne a výstižne :) Veľmi sa mi páči tvoj štýl písania a preto máš o jedného odberateľa navyše. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network