Spring is here!

Konečne môžeme všetci šťastne prehlásiť, že je tu jar!  Určite od väčšiny z vás odchádza depkavé obdobie, ktoré si možno aspoň z okraju...

Konečne môžeme všetci šťastne prehlásiť, že je tu jar! 

Určite od väčšiny z vás odchádza depkavé obdobie, ktoré si možno aspoň z okraju užil každý z nás. Všetci vieme aká bola zima, aký sme boli vždy unavení a ako bola už o piatej tma. 
Na šťastie tu je ale jar, a ak to ešte niekto z vás nevie, tak jar je moje najobľúbenejšie ročné obdobie! Konečne je čas v ktorom nie je ani teplo ani zima, jednoducho počasie na to obliecť si mikinu a ísť sa prejsť, posadiť sa do trávy alebo si kúpiť zmrzlinu. 
S jarou prichádza do môjho života viacero zmien: 

  • Do môjho jedálnička začínam pridávať viac zeleniny, ktorá už konečne nechutí ako zmes vody a vody, ktorá je bez chuti, dokonca sa teším na zeleninu zo záhrady a to je čo povedať, keďže v zime som zeleninu nemohla skoro ani vidieť. 
  • Zakúpila som si waflovač, ktorý ste už mohli vidieť tu, takže sa teším na dávku waflí, ktoré si budem robievať! 
  • Dá sa povedať, že som si splnila sen, pretože som sa dostala na reálnu módnu prehliadku a dokonca som dostala pozvánku aj na Bratislavské módne dni, ktorých sa ale zúčastniť nemôžem, aj keď by som veľmi veľmi chcela.
  • Konečne už nebývam taká unavená, hurá! Možno je to tým, že som si konečne opäť začala dopĺňať železo a krvinky! 
  • Mám za sebou Monitor, ktorého som sa tak obávala! Keď sa na to pozriem spätne, nebolo to až také hrozné. Držte mi ale palce, aby som sa spolu s Mišou dostala na školu, na ktorú ísť chceme! 
  • Prechádzky, konečne obdobie, kedy ma tie prechádzky lákajú, myslím, že to urobí dobre mne aj Tarke. 
  • O mesiac idem na koncert Elánu, hej, Elánu, teraz sa asi väčšina z vás čuduje, ale ja pesničky od Elánu milujem, takže sa naň dosť teším! 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Aj ja milujem pesničky od Elánu. Išla by som aj ja :D Kde to bude?? Inak naozaj krásny článok. Ide z neho skvelá energia ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem strašně ráda, že je tu konečně jaro :) Hned je všechno veselejší :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jaro mám i já moc ráda. Koncert Elánu ti závidím. Já byla minulý rok o prázdninách na No name a bylo to super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja jar jednoducho milujem! Krásne fotky a držím palce, nech ti zmeny vydržia:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network