What am I reading?

Keďže som trošku knihomoľ, rozhodla som sa na môj blog častejšie písať aj o knižkách, nie dlhé recenzie, ktoré by vás určite nezaujímali, ...

Keďže som trošku knihomoľ, rozhodla som sa na môj blog častejšie písať aj o knižkách, nie dlhé recenzie, ktoré by vás určite nezaujímali, len vám ukázať čo som v poslednej dobe čítala, čo ma zaujalo, možno čo sa chystám čítať. Tak by sme sa do čítania mohli pustiť spolu, čo vy na to? 
V poslednej dobe som si prečítala celú sériu knižiek Divergencia, Rezistencia a Experiment, Bohužiaľ na fotkách už nemám Divergenciu, pretože som ju mala len požičanú a musela som ju vrátiť kamarátke. Tu sa dostávame aj ku požičiavaniu kníh z knižníc, alebo medzi kamarátkami, určite je to oveľa výhodnejšie než si stále kupovať knihy, ktoré prečítate len raz. Ak ste teda ešte neboli v knižnici, či už školskej alebo mestskej, určite sa do nej vydajte, strávite tam príjemný čas, požičiate si knižku, ktorú si chcete prečítať a nič nezaplatíte. Tiež mi ako dobrý nápad príde darovať knihu, nemusíte kupovať drahé darčeky, stačí keď niekomu podarujete knihu, ktorú ste už prečítali a je vám na nič. 
Ja sa držím toho názoru, že kniha je vždy oveľa lepšia ako film, áno je to pravda. Ak ste videli film Divergencia, určite viete, že scénok medzi Tris a Štvorkou, tam bolo celkom málo, v knihe ich ale bolo oveľa viac. Celkovo dej je v knihe lepší a detailnejší, to čo som nepochopila z filmu, mi vysvetlila až kniha. 
Ak máte radi dobrodružné, akčné knihy s nejakým príbehom lásky, určite to bude niečo pre vás. Do knihy sa začítate tak, že sa od nej nebudete vedieť odtrhnúť. 

V najbližšom čase sa chystám zakúpiť si knihu Následníčka, ktorá je pokračovaním série Selekcia, Elita a Prvá, ktoré som už prečítala. Čo čítate alebo čo sa chystáte čítať vy? 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Já jsem četla jen první díl a nějak mě to nevzalo. Ale ty obálky :o - vypadají krásně!
    Jediný co mě zarazilo - proč máš hodně nadpisů v angličtině a i samotný popisek v menu je v angličtině - to kvůli spolupracím? Vím, že angličtina zní líp - souhlasím, ale tohle je jako pěst na oko.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Angličtinu na blog pridávam preto, lebo mám fakt Veľa sledovatelov zo zahraničia, A keďže svetový jazyk je anglina, tak sa ju snažím používať, aby som vyhovela aj im, aby sa na blogu lepšie orientovali :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network