My little babies

 Bez váhanie Conversky sú najlepšie tenisky aké som kedy mala. Pohodlné pekný dizajn a ešte lepšia značka :) Najlepšie sa v nich chodí a v...

 Bez váhanie Conversky sú najlepšie tenisky aké som kedy mala. Pohodlné pekný dizajn a ešte lepšia značka :) Najlepšie sa v nich chodí a vôbec netlačia. Kamarátka má vysoké a chváli si ich :) Ja mám nízke a chválim si ich a popravde ešte som nevidela človeka ktorý by sa na conversky sťažoval asi by ani nemal prečo. Ja som si svoje kúpila v kamennom obchode (office shoes) a kamarátka si ich objednala z e-shopu http://supersklep.sk/converse. Ale existuje mnoho e-shopov takže si len stačí vybrať z táááák strááášne veľa druhov. Môj druh asi nemá nik ale som rada :) 

Inak v Nedeľu bude nový dizajn blogu! Dúfajme ♥










You Might Also Like

5 komentárov

  1. Tak tie sú inak dobré :) Conversky som ešte nikdy nemala, ale najako ma to ani neláka.

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :)
    Akurát tieto sa mi moc nepáčia... :(
    Ale inak máš uplne dokonalé články aj všetko:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsou moc pěkné, taky chci conversky :) Líbily by se mi bílé, tmavě modré nebo ve vínové barvičce

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sú krásne :3 :) mám rada značku Converse :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network