Favourite fall/winter

Ako som tak dneska sedela v triede na hodine (oh really?) tak som sa pozerala von oknom. Viete okno stena alebo hocičo vás zachráni pred odp...

Ako som tak dneska sedela v triede na hodine (oh really?) tak som sa pozerala von oknom. Viete okno stena alebo hocičo vás zachráni pred odpoveďou hlavne nenadväzujte očný kontakt! Ale iné som chcela ako som sa takto pozerala von oknom prišla som na myšlienku tohto článku. Bože ako len ten čas rýchlo letí ,pamätám si ako sme sa ešte pred rokom tešili do Londýna a to bol ešte len September, príde mi to ako včera. Ako včera keď boli 30 stupňové teploty. A dnes? Dnes je už počasie na tom celkom inak, viete je to krásne ,keď sa tak pozeráte von oknom a vidíte pestrofarebné lístie ktoré opadáva zo stromov. Premýšľala som nad tým ako rýchlo tie ročné obdobia letia veď len pred mesiacom som pozorovala slnko.. S kamarátkou sme potom nahodili túto tému a ona povedala : "áno jeseň je krásna, mám rada jeseň" ďalej sme to už nepreberali ale začala som spomínať na to ako sa celá trieda bude správať keď začne snežiť zase sa všetci nahrnú ku oknám a budú pozorovať sneh poviem vám už sa na ten moment celkom teším. Či sme prváci alebo deviataci predsa len potešiť snehom sa môžme nie? Takže vlastne ani sa nenazdáme a je tu zima. Dosť sa teším na to keď namiesto listov budem pozorovať sneh. A dnes vám vypíšem moje essencie na Jeseň/Zimu čo mi pomáha čo mi robí radosť atď.. 

Horúci čaj 
Okey začneme asi tým najhlavnejším veľa ľudí nemá rado čaj. Ale ja čaj zbožňujem. Nie je nič lepšie ako prísť domov celá zmrznutá a napiť sa teplého čaju ♥ 






Teplé ponožky
Haha teplé ponožky, papuče myslím ,že zima sa bez nich nezaobíde


Krémy 
Dosť pravdepodobné je že budete mať v zime suché ruky/tvár ... Takže nezabúdať na krémovanie! 

Prechádzky
Nie je nič krajšie ako dopriať si prechádzku prírodou. Či už len tak alebo za účelom nejakého tréningu určite choďte! 









Sánkovačky/Guľovačky/Korčuľko 
Áno ja viem ,že je iba jeseň ale keď ja sa už tak teším na sneh ♥ Sánkovačky patria k plánom na zimu hádam každého takže nefrflite že sánkovačka však už mám 17 ale zoberte partiu a poviem vám dosť sa zabavíte. 




Pozorovanie horiaceho krbu
Dúfam ,že všetci máte doma krb pretože u mňa je dosť obvyklé sadnúť si pred krb s čajom a knihou v ruke 

Knihy/internet 
Na jeseň/Zimu určite nezabúdajte na knihy.. Dosť možné je ,že budete mať oveľa viac času ako v lete pretože sa bude skôr stmievať a vy budete chodiť domov skôr.. 





Telenovely
Neodmysliteľne :D telenovely patria k zime takže u mňa vyhrávajú PLL a skrytá vášeň :D :3 



Pozorovanie snehu
Ja som to spomínala už v úvode proste nie je nič lepšie ako sadnúť si pred okno a pozorovať sneh.







Vianoce 
wait for santa ♥ 



Friends



You Might Also Like

3 komentárov

  1. Skvělé fotky, moc Ti to na fotkách sluší! Já mám taky ráda čaje, teplé ponožky, procházky, pozorování sněhu :) Jen aby nějaký byl
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý príspevok :) a konečne niekto kto tiež miluje čaj tak ako ja :)
    http://verondzaa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta druhá procházková fotka je skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network