Sping Giveaway!

Ahojte! Dnes tu mám pre vás v poradí druhú Giveaway tu u mňa na blogu. Dnes nebudete súťažiť o kozmetiku, ale o jeden krásny náhrdelník z no...

Ahojte! Dnes tu mám pre vás v poradí druhú Giveaway tu u mňa na blogu. Dnes nebudete súťažiť o kozmetiku, ale o jeden krásny náhrdelník z novej kolekcie (jarnej) http://www.womanology.sk/kolekcia/spring-breeze. Ktorá im fakt vyšla! Musím povedať ,že sú v nej fakt pekné kúsky takže sa popozerajte či vám niečo nepadne do oka. 

Dnes budeme súťažiť o tento krásny náhrdelník : 











Podmienky Giveaway sú : 
1. Odoberať môj blog (cez GFC)
2. Odoberať môj instagram https://instagram.com/vikinkaapoliakova/
3. A pridať si do priateľov môj profil (ohľadne blogu) https://www.facebook.com/viktoria.poliakova.5
4. A do komentáru napísať vaše meno pod ktorým sledujete môj blog, instagram a vaše meno na facebooku. 

Giveaway bude ukončená 20.4.2015 a výhercu budem losovať takže každý má rovnakú šancu na výhru. Prosím vás ak budete odoberať môj blog ale nebudete ma sledovať na instagrame vyhrať nemôžete a výhra poputuje ku niekomu inému. Fakt sa snažte dodržať všetky podmienky. Prajem veľa šťastia! 

PS : Ja viem ,že očakávate aj Giveaway so sľúbeným eosom a Victoria Secret sprejom. Tá bude ,keď blog prekoná 50000 a bude riadne veľká!
PSS: Ja viem ,že blog ešte nemá 30000 ,ale tajne dúfam ,že do 20.4.2015 už 30000 bude mať
PSSS: Mám vás rada!

You Might Also Like

3 komentárov

  1. mail : adrikagundova@gmail.com
    FB : Aďka Gundová
    GFC : Ad Gundova
    Instagram : ADKAGUNDOVA :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem! Vyhrávaš Spring Giveaway.. očakávaj správu na facebooku :)

      Odstrániť
  2. n.princess@azet.sk
    fb nikola benková
    instagram sweet_lollipopqueen
    gfc nejako tento ucet neviem jak sa vola nikdy

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network