Sister Tag

Ja  Veronika Ahojte! Dnes vám prinášam článok o ktorý ste si dosť písali. Pôvodne som ho v pláne nemala. Haha ,ale je tu takže ak máte ne...

Ja 
Veronika

Ahojte! Dnes vám prinášam článok o ktorý ste si dosť písali. Pôvodne som ho v pláne nemala. Haha ,ale je tu takže ak máte nejaké nápady na články ktoré by ste u mňa na blogu chceli vidieť kľudne mi ich napíšte! Ja sa vám budem snažiť vyhovieť. Nepíšete Hauly tie budú! 

1. Aký vekový rozdiel je medzi vami?

5 rokov. Nami? Nami. 5 rokov 

2. Popíš tú druhú jedným slovom
Výbušná, Drzá, lenivá To hovoríš o sebe? nie o tebe ťuk ťuk to sú dve slová dobre tak lenivá, drzá, výbušná 

3. Pletú si vás niekedy ľudia?
Nie, ale hej pani učiteľka angličtiny Jáj hej mne hovorí Viktorka a tebe Veronka 




4. Čo vás na sebe najviac rozčuľuje?
Že furt na mňa kričíš aby som ti doniesla vodu alebo podala ovládač → dôkaz tej lenivosti mne na nej ,že je furt na telefóne a dokázala by na ňom byť aj 24 hodín v kuse To nie je pravda ja si aj kreslím! A ešte ,že si výbušná ako som už spomínala. 

5. Hádate sa?
Áno aj teraz !

6. Čo je na tej druhej najlepšie?
Na tebe je dobré ,že vždy povieš pravdu. Vždy všetko vravíš tak ako to cítiš. A mne na tebe ,že si taká dobrá a ,že mi pomáhaš (Huge)




7. Vaša Najobľúbenejšia spomienka?
Keď sme stavali snehuliaka? Moja je ,keď si sa zasekla v izbe a ja keďže som naproti teba tak som ťa ako prvá počula kričať : "mami vy ste ma tu zamkli?" Však moja prvá myšlienka vtedy bola ,že si ma tam ty určite zamkla No a ja namiesto toho aby som jej dáko pomohla som tam umierala od smiechu a Veronika potom prešla po balkóne dnu a ja som sa stále smiala. A dobrá bola ešte aj vtedy ,keď si prišla spať ku mne do izby noc pred Vianocami ,že ideme pozerať rozprávky piť kakao no a ty si už o 21:00 spala To nie je pravda! Ja som mala len zavreté oči! To bola reklama vtedy (haha no jasné) A moja obľúbená spomienka je ,keď si ma učila plávať pod vodou a ponorila si ma a ja som ťa stiahla so sebou.

8. Najobľúbenejší hudobný interprét tej druhej ?
Tvoja je Dominika Mirgová a chlapec ? Chlapca nemám a tvoj Justin Bieber a babu to neviem lebo počúvaš skoro všetky. 

9. Komu trvá ráno dlhšie sa nachystať?
Tebe. No áno lebo ty vstávaš už 6:15 no áno len potom sa ešte chvíľku hrám na telefóne Jáj áno kŕmiš svoje mačky Heej :D no a potom vstanem oblečiem sa umyjem sa hej a 6:45 sa pýtaš mami už môžem ísť? No a ja vstávam 6:40 potom raňajkujem umývam sa obliekam sa a 7:15 idem do školy. 

10. Máte spoločný obľúbený seriál/film?
Asi nie. ale áno Pretty little liars pozeráme spolu len ty si ešte na prvej sérií a film sám doma asi Sám doma v New Yorku je lepší

11. Obľúbená pesnička?
Tá Vianočná fa la la 

12. Je niečo v čom ste rovnaké?
Nie. Ale áno obe máme dlhé a čierne mihálnice. Ja ich ,ale nemám také čierne špirálu si musím kúpiť netrep však ich máš rovnaké (10 minút pozerania sa do zrkadla) Ale tie dolné mám svetlejšie




13. Máte niečo spoločné?
Fotky. Rodičov, rodinu, Nelu

14. Máte izbu spolu alebo osamote?
Konečne osamote! :D (obe naraz) 

15. Má tá druhá v izbe niečo čo jej závidíte?
Ja ti závidím dve skrine veľkú posteľ a zrkadlo mi nezávidíš? Nie to nie. Neklam! Dobre tak aj zrkadlo. A ja ti závidím balkón, posteľ a máš trošku väčšiu telku ako ja ale to je len pár centimetrov. Pár centimetrov hej? :D

16. Požičiavate si niekedy oblečenie?
Ja si od nej požičiavam šály skoro každý deň. A ja od nej čiapku ktorú mi aj tak nikdy požičať nechce. 

17. Obľúbené jedlo?
Tvoje je pizza a palacinky. Nie palacinky nie skôr syrová omáčka.  A tvoje je asi iba pizza 




18. Jedlo ktoré vám nechutí?
Obom nám nechutia krémové polievky (Naša mamina si ale zázračne myslí ,že ich máme radi preto ich máme skoro vždy) a máme dosť veľký problém ako sa z nich vyhovoriť. 

19. Dávate si darčeky navzájom?
Vždy si nosíme darčeky z výletov alebo na meniny a narodeniny. No však ,keď zniekadiaľ prídeš tak ti hneď bežím prehľadávať tašky ,že čo si mi doniesla.

20. Čo môže tá druhá robiť kľudne aj celý deň?
Ty môžeš byť celý deň na mobile. A ty na notebooku

21. Čo povedala sestra na to ,že bloguješ?
Od začiatku som o tom vedela. A je to super. Najmä ,keď jej potom kradnem kozmetiku (tak o tomto som nevedela)









You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network