Tangle Teezer

Ahojte!  Poďme rovno ku článku.  Určite už väčšina z vás vie ,že som hrdá vlastníčka kefy Tangle Teezer - styler . O ktorej si pár s...


Ahojte! 
Poďme rovno ku článku. 
Určite už väčšina z vás vie ,že som hrdá vlastníčka kefy Tangle Teezer - styler. O ktorej si pár slov môžete prečítať tu. Áno, som z nej nadšená, pretože je to úplne dokonalá kefa, no ale ku jej veľkosti, je vhodná na cestovanie, a do školy, niekam kde nemáte veľa miesta a ona sa vám tam zmestí, a presne tá veľkosť sa mi na nej nepáči. Teda,  je vhodná ako cestovná kefa, ale na doma potrebujem poriadnu väčšiu kefu. 
A to je aj dôvod prečo som sa rozhodla objednať si opäť túto istú kefu, ale originál, ktorý je o dosť väčší, ale zase padne vám presne do ruky, čo je veľmi veľké +. 

O nej : 
Profesionálna kefa na vlasy Tangle Teezer Salon Elite dokonale rozčeše vaše vlasy a zabráni ich zamotaniu. Behom rozčesávania nebudete pociťovať ťahanie alebo zadrhávanie vlasov, čím tiež predídete ich mechanickému poškodeniu. Kefa si poradí so všetkými typmi vlasov a vďaka svojej premyslenej ergonómii perfektne padne do ruky. Rozčesávanie vlasov nebolo nikdy tak ľahké ako s kefami Tangle Teezer. Husté štetiny kefy zaistia perfektné rozčesanie v niekoľkých ťahoch a vaše vlasy získajú zamatovú hebkosť. Doprajte si krásne a lesklé vlasy s kefami Tangle Teezer.

Účinky:

  • rozčesáva vlasy
  • zabraňuje ich ďalšiemu zamotávaniu
  • dodáva vlasom hebkosť a lesk
  • vďaka ľahkému použitiu zabraňuje ich mechanickému poškodeniu
Môj názor: 
Môj názor je skoro taký istý ako pri jej menšej sestričke, strašne ľahko sa s ňou vlasy rozčesávajú, či sú už mokré alebo suché, kefa vás vôbec nekváče. Ja mám dosť husté vlasy, a väčšinou mi pri česaní dosť vypadne, čo sa mi ale pri týchto kefách nestane. Ďalej zabraňuje zamotávaniu vašich vlasov, takže bez zamotania pekne hladko rozčeše vaše vlásky. Zabraňuje ich mechanickému poškodeniu, a najväčšie plus je praktické balenie, ktoré vám vojde akurát do ruky! Samozrejme je už o niečo väčšia ako styler a nehodí sa na cestovanie, ale mne vyhovuje oveľa viacej táto. Už len preto ,že mám dosť husté vlasy ktoré sa mi aj lepšie rozčesávajú touto veľkou. 


Zhrnutie : 
Vzhľad : Vzhľad je pri týchto kefách veľkým plus, pretože vypadá luxusne. Táto je možno trochu fádna, pretože je čisto čierna, ale ja mám čiernu rada. 

Rozčesávanie : Rozčesávanie vlasov je s jej pomocou malina, takže vám ju môžem len odporučiť, páči sa mi oveľa viac než ostatné kefy, a to som ich vyskúšala už dosť. 
Cena : Ja som ju objednávala zo stránky parfums.sk a tam stála 7,40€. Takže bola ešte lacnejšia než styler ktorý stál 10,10€. 
Názor : V našej domácnosti sa už nachádzajú tri kefy od Tangle Teezera, a chystám sa objednávať štvrtú pre maminu, sami vidíte ako v obľube ich máme :D. 

Názory ostatných : 
1. Kefa je skvelá a najlepšie je ,že sa s ňou ľahko rozčesávajú vlasy.
2. Úžasná kefa hlavne na mokré vlasy,či už dlhé alebo krátke. Kupovala som ako darček a radosť a spokojnosť bola nad moje očakávania. Sama mám doma dve. Neuveriteľne spokojná som, nešklbe vlasy a ľahko ich rozčešem za pár sekúnd. Odporúčam! 
3. Výborná kefa-skvelo češe a nevytrháva vlasy



You Might Also Like

11 komentárov

  1. Skvelý článok! príde mi ,že ideš s kvalitou článkov stále vyššie a vyššie. V poslednej dobe máš články na úplnej profy úrovni! Si skvelá a stúpaš v rebríčku mojich obľúbených blogeriek na prvé miesta. Drž sa holka!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si plánuji jeden Tangle Teezer taky pořídit :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tangle teezer používám už strašně dlouho a je super :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek :) Čtu na něj samé pozitivní recenze a jsem asi jediná kdo ho má a nepoužívá ho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. celkom dobra cena veru v Avone som ju videla asi za 14-15eur

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od té doby, co ho mám se ničím jiným nečešu :) Nejlepší hřeben :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fíha o tejto kefe počujem teraz po prvý krát ... idem sa na ňu pozrieť viac, že čo to je zač. Celkom ma zaujala. Vďaka za typ!

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taky jej mám a neumím si bez něj představit život :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Túto kefu by som si mala zohnať aj ja, je skvelá na cestovanie :)

    www.tinsjourney.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network