WishList Romwe

Ahojte! Už dlhšie sa na blogu neobjavil žiadny WishList, čo je dosť veľká chyba, pretože ja rada píšem WishListy, a podľa sledovanosti článk...

Ahojte! Už dlhšie sa na blogu neobjavil žiadny WishList, čo je dosť veľká chyba, pretože ja rada píšem WishListy, a podľa sledovanosti článkov ich vy aj radi čítate! 

Dnešný WishList bude zložený z vecí, ktoré sa mi na stránke Romwe.com zapáčili, stránka romwe má širokánsky výber, a viem vám zaručiť, že sa vám tam určite niečo zapáči. 

Bolo dosť ťažké zúžiť výber vecí len na pár, na šaty a sukne som sa radšej ani nepozerala, pretože predsa len, je obdobie dlhých džínov, búnd, mikín, svetrov,..
Zúžiť výber na mojich top 6, bolo veľmi ťažké, ale teda dala som to, a toto sú kúsky ktoré sa najviac páčia mne : 


1. Džíny, džíny, džíny. Tieto jednoducho milujem, vypadajú úplne ako pre barbinku, a vysoký pás je veľké +! 
2. Druhé čierne džíny, ktoré majú taktiež vysoký pás (džíny bez vysokého pásu už ani nenosím), tieto sú ešte krásne rozthrané. 
3. Táto mikina, ktorá ma flitrované rukávy je jednoducho úžasná! 
4. Tieto "army" bundy sú v trende už dosť dlho, mne sa ale nikdy nepáčili tie obyčajné, alebo tie s tými koženými detailami, táto mi ale do oka padla hneď, je úplne jednoduchá a na lakťoch má takú "košelovinu", mimochodom tieto záplaty na lakťoch sa vracajú späť do módy! 
5. Už asi prišiel čas, kedy si aj ja musím zaobstarať väčšiu kabelku do ktorej sa kludne zmestí aj A4-ka. Táto je krásna! 
6. Už som spomínala ,že záplaty na lakťoch sa vracajú do módy, niečo podobné, len  v podobe obrázkov prichádza! Táto sivá mikina, ktorá je úplne obyčajná a zdobia ju len ozdoby na lakťoch je must have! 


You Might Also Like

7 komentárov

  1. tá siva mikina vyzerá super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta kabelka vypadá skvěle, ta by se mi taky moc hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný wishlist! Všetky kúsky sú úplne krásn

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný wishlist! Většina věcí se mi moc líbí, takže bych je klidně brala také. :) Hlavně už si dlouho přeju roztrhané džíny, ale ještě jsem nesehnala takové, které by mi seděly. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network