New in

Neviem ako vám, ale mne sa v tieto hrozné dni nechce robiť absolútne nič, do toho sa ešte pridala choroba, a mňa to zabíja. Nie len tá cho...


Neviem ako vám, ale mne sa v tieto hrozné dni nechce robiť absolútne nič, do toho sa ešte pridala choroba, a mňa to zabíja. Nie len tá choroba, ale aj tá nečinnosť. Aj cez chorobu som sa konečne dokopala ku napísaniu tohto dlho očakávaného haulu. Mimochodom, aké boli vaše jesenné prázdniny? Mne sa tak povediac začínali už v utorok, kedy sme v škole organizovali ako deviataci halloweensku diskotéku, v stredu sme boli na dni otvorených dverí na jednej strednej škole, no a vo štvrtok som odchádzala na chatu oslavovať kamarátovu osemnástku, no a od piatka večera ležím v posteli. A aby sme sa od reportu toho čo sa stalo dostali aj ku podstate tohto článku, ako ste si už mohli všimnúť bude to haul. 

Väčšinu vecí mám opäť z e-shopov, spoluprác a len veľmi málo z týchto vecí som si kupovala riadne v kamennom obchode, väčšina vecí taktiež pochádza z letných výpredajov, celkom pekné spomienky mám aj na nakupovanie s bratrancom, odkiaľ mám asi najviac jesenných vecí, mimochodom, aj vy beriete jeseň ako obdobie pre obnovu šatníka? Alebo na to skôr kašlete? 

Začneme netradične s kozmetikou!  


Toto je dobierka z môjho obľúbeného e-shopu, parfums.sk. 
Telový sprej od Victorii Secret, Mango Tempation - 10€
Telové mlieko od Victorii Secret, Mango Tempation - 10€
Eos, Coconut Milk - 5€
Eos, krém na ruky - 6€ 
Eveline, lak - okolo 2€ 

Tento Baby lips je z tej novej zimnej edície, príchuť cookies, neviem mne príde celkom umelý - 2€


Radu Manuka tree od Ziaji ste u mňa na blogu už mohli vidieť, tento krát mi z tejto rady pribudol peeling a gél, no a taktiež som dostala balzám na pery (kakaový). 


Nivea opäť potešila skvelými novinkami, na jeseň sú priam potrebné olejčeky, mimochodom tento by mal spevniť pokožku, tak uvidíme, minule som v DM-ke pokukovala po týchto zlatých balzámikoch na pery, dobre, že som si ich nekúpila, keby mi potom prišli v balíčku bola by som sklamaná, hah. Musím povedať ,že krásne vypadajú a pekne voňajú, a o hydratácií si povieme inokedy. 

No a táto maska na vlasy je od Aussie a stála okolo 6€. 


Mimochodom, počuli ste už novootvorenom e-shope : http://eosbalzamik.sk/ ? Ja mám z neho eos druhu Passion Fruit a musím povedať, že z tých troch ktoré vlastním mi tento vyhovuje najviac, ale opäť musím povedať, že existujú aj lepšie balzamy za menšie ceny. 

Prejdeme na oblečenie : 




Tieto šaty sú z H&M a stáli okolo 10€. 



Tento top je z H&M stál okolo 8€ a očakávala som ,že farba bude krémová a nie neónová. 


Táto skater sukňa je z H&M a stála okolo 6€. 

Táto mikina je zo Zootu, a stojí okolo 20€. 

Táto čierna minisukňa je z výpredajov z Takka a stála okolo 3€. 

Toto obyčajné sivé tričko je z New Yorkeru a stálo okolo 3€. 

Toto tričko je taktiež z New Yorkeru a stojí okolo 7€. 

New Yorker - 10€ .

F&F  - 10€

F&F 10€. 

Deichmann - okolo 20€. 


Kabát - Gate - 40€
Beanie - postovnezdarma.cz - okolo 6€ 

Inak som si ešte kúpila obyčajné čierne džíny s vysokým pásom z New Yorkeru a červené vínové tričko z Takka, nemám ich odfotené lebo sú v praní :) Pekný zvyšok dňa! 


You Might Also Like

9 komentárov

  1. Značka Eos mě nikdy moc neoslovila, líbí se mi akorát ty obaly, ale co jsem tak nějak zkoušela nebylo funkčně nic moc... To tričko: I am not a morning person je fakt pěkný :D
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, fakt podařené kousky :) ten krém od eosu chci zkusit :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rada by som vedela čo hovoriš na ten balzam eos coconut milk hrozne ma laka:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa len zbytočne vyhodíš toľké peniaze, nájdeš aj lepšie balzamy za menšie ceny :)

      Odstrániť
  4. I'm not a morning person ma dostalo :D paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása! Z kosmetiky samé úžasné a lákavé věci. Tento tělový sprej od VS mám a neskutečně moc ho miluju! Až mi dojde, což bude za chvíli, nejspíš si koupím opět ten samý, protože je pro mě vážně dokonalý. Ale určitě chci vyzkoušet i více z nich. :) Věřím, že skvělé budou všechny. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  6. parádny haul :) telový sprej od VS si plánujem aj ja kúpiť :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám jeden Baby lips ze zimní limitované edice s příchutí Hot Cocoa. Chtěla jsem si pořídit tu tvojí, ale asi si raději koupím tu druhou, když ti přijde uměla :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To tričko s mickey mouse mám tiež :D úplne vystihuje všetko :) inak ten baby lips som si tiez kúpila a súhlasím s tebou aj mne to príde také umelé ... neviem vseobecne si myslím že eosy sú čo sa týka kvality a príchute lepšie ako baby lips ...ale to je len moj názor :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network