My Hand Care Routine

Ahojte!  Dúfam, že viete, že so zmenou počasia prichádza aj potrebná vyššia dávka starostlivosti o vašu pokožku. Ja vám dnes ukážem tri pr...

Ahojte! 

Dúfam, že viete, že so zmenou počasia prichádza aj potrebná vyššia dávka starostlivosti o vašu pokožku. Ja vám dnes ukážem tri produkty, ktoré sú moje must have a nie len cez zimu, ale počas celého roka. Mimochodom, už len mesiac do Vianoc! A 9 dní do začiatku Vianočnej edície, kto sa teší? 




Ako mnoho z vás už vie, moja pokožka trpí exémom, tu na blogu som to spomínala už veľa krát, práve preto som musela zvýšiť starostlivosť o rôzne partie môjho tela, a ako nám je známe, exém sa tvorí najviac na rukách. 




V mojej Hand Care Routine využívam hlavne tento krém od Eosu, ktorý ma milo prekvapil pretože skvelo hydratuje a pekne vonia. Mimochodom môj večný problém a dôvod prečo som nenávidela krémy bol, že sa strašne pomaly vstrebávali a tak ste mali ruky mastné ešte aj o pol hodinu. Pri tomto sa mi to, ale nestáva, krém sa hneď vstrebe čo je obrovitánske plus! 




Dúfam, že všetci viete, že problém exém sa tvorí hlavne kvôli suchej pokožke. Preto na ňu používam tento skvelý olejček od Garnieru, je totálne skvelý pretože vašu pokožku hydratuje a pridáva jej vitalitu. 



No a ku mojej Hand Care Routine som pridala aj nechty, pretože to si väčšina ľudí na rukách všíma, ja som mala dosť problematické nechty, ktoré sa stále lámali, zalomovali a boli strašne mäkké. Mojim verným pomocníkom pri týchto mojich "problémikoch" je tento lak na nechty od Eveline, poradila mi ho Linda a bola to strašne super rada. Určite vyskúšajte dokonca ani tak veľa nestojí. 





To by boli všetky rady a typy ak máte suchú pokožku alebo dokonca exém, dúfam, že som vám pomohla! Paaa :* 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. ja nerada rýpem, ale musím .. Píše sa ekzém, nie exém. V prvom momente som ani nevedela, že čo máš na mysli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, ja som sa nad týmto tiež dlho zamýšľala a prišla som na to ,že sa píše aj ekzém aj exém, ale príde mi ,že exém je viac zaužívané :) : http://www.sashe.sk/sushi/journal/ked-nas-trapi-atopicky-exem

      Odstrániť
  2. Já mám ruce strašně suché, takže mažu čím se dá, ale vyhovují mi více přírodní nebo lékarenské krémy než parfemované z drogerie.

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podľa Pravidiel slovenského pravopisu a iných slovníkov slovo exém ani nieje :) len pre budúcnosť :) http://slovnik.azet.sk/pravopis/slovnik-sj/?q=ex%C3%A9m

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne vyhovujú krémy od ziaji a od biodermy :) a ten lak mám aj ja a je skvelý :))

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network