Winter Inspiration

Ahojte! Keďže dnes mám taký ten voľnejší deň, rozhodla som sa dokončiť svoj už rozpísaný článok, pretože neviem či mi zostane cez víkend nej...

Ahojte! Keďže dnes mám taký ten voľnejší deň, rozhodla som sa dokončiť svoj už rozpísaný článok, pretože neviem či mi zostane cez víkend nejaký čas na blog. Mimochodom, život deviatakov je fakt luxus, všade samé voľná, dni otvorených dverí (ktoré si užívame, hlavne ten dnešný! hah) a príprava rôznych programov. Asi to závidím sama sebe! Dúfam ,že aj vy sa máte tak dobre a že si tieto dni užívate! 

Na mojom blogu už asi bude zvykom robiť takéto "obdobné" inšpirácie. Neviem, mne sa články tohto typu dobre píšu, a rada ich čítam, podľa mňa sa celkom páčia aj vám, takže sa ich budem snažiť zaradiť ku článkom, ktoré budú na blogu už takou menšou tradíciou.

Dnes píšem o Zimných inšpiráciách, opäť som si vybrala nádherné zimné obrázky ktoré vám chcem ukázať. A taktiež som si pripravila taký menší random rozhovor o zime.

Zima je jedným z mojich obľúbených ročných období, vlastne ja mám rada všetky, ale zima má svoje vlastné kúzlo, netuším či to tak beriete aj vy, ale mne príde zima kúzelná. Pamätám si ,že ako dieťa som sa každý deň sánkovala a všade boli strašne veľké kopy snehu, no, toho sa už asi moje deti nedožijú, vždy som prišla domov vymrznutá celá mokrá a vonku bola už tma, došla som do chodby ako snehuliak a mamina zo mňa potom zmietala sneh a vyzliekala kombinézu, potom mi podávala do rúk teplý čaj a presne s týmto sa mne spája zima. 

Hej, hej ja viem, teplý čaj si môžem dať aj teraz (a samozrejme si ho aj dávam), ale je rozdielne piť ho doma v posteli a piť ho po takej akcii s kamarátmi. 

Presne to ma na zime najviac baví, sneh, sánkovačky, stavanie snehuliaka, prechádzky po snehu, korčuľovanie, cencúle, a presne kvôli týmto veciam si myslím ,že zima je kúzelná. 

A svoje samostatné kúzlo majú Vianoce, tie sú mojím najobľúbenejším sviatkom v roku, to už asi viete, ani tak nejde o darčeky, ale o tú Vianočnú atmosféru, oblátky, stromček, prskavky, rodinu a ďalších X vecí. Samozrejme milujem ten Vianočný zhon, áno som divný človek, ale milujem nakupovanie darčekov, mám rada ten pohľad na ľudí v nákupnom centre, ako sa každý niekam náhli a zháňa posledné darčeky dva dni pred Vianocami. A čo ešte milujem? Vianočné koledy a filmy! Sám doma, Shake up Christmas a všetky tie klasiky. Hej aj pre tieto veci milujem Zimu! 
































You Might Also Like

6 komentárov

  1. Závidím ten študentský život! Ja už 2 roky pracujem a poviem ti, užívaj si základku aj strednú kým máš možnosť! :) Inak docela divné ,že ja ako 23 ročná baba obdivujem takú mladú babu a že mojim vzorom si práve ty! Ale rob to čo robíš aj naďalej pretože si top

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ráda takovéto fotky :) a úplně jsem dostala chuť na tu horkou čokoládu a perníčky, ach ♥

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. božeeee to asi len my 9 nemáme čas nanič :( všetci to flákajú a naša škola nám nechce dovoliť nič :( ale aspoň ty máš volno :) krásne fotky si vybrala ..áno zima je kúzelná..milujem zimu..ale ja milujem aj jeseň,a aj leto..aj jar :D ale zima má také to svoje čaro
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zbožňujem takéto fotky :) zimu som nikdy nejako nemusela ale tento rok neviem prečo ale sa na ňu teším a dokonca ma potešilo keď snežilo :-O asi mutujem alebo čo :D ale tento rok to aj pre mňa má nejaké zvláštne čaro :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network