Backstage

Asi vás celkom prekvapuje názov článku. Nebude to ale nič profesionálne. Jednoducho som sa po dnešnom fotení rozhodla, zaradiť na svoj blog ...

Asi vás celkom prekvapuje názov článku. Nebude to ale nič profesionálne. Jednoducho som sa po dnešnom fotení rozhodla, zaradiť na svoj blog aj takéto články (áno viem, že takúto sériu má aj Bari), keďže dnes máme asi viac tých nevydarených fotiek než tých vydarených, ukážem vám, že aj tie moje fotky nie sú perfektné a keď nejakú dobrú mám, tak je to len jedna z tristo. 

Určite viem takýchto článkov napísať aj viac, týchto "backstage" fotiek mám veľa, len sa prosím vás vyjadrite v komentároch či by ste takéto články ešte na mojom blogu vidieť chceli. 

Veľa z vás sa ma pýta na otázku čo je so mnou, pretože ste si možno všimli, že som poľavila. Pred nejakým časom vychádzali minimálne dva články do týždňa a teraz skoro nič. Asi ma chytila tá pauza, ktorú som si začala dávať už pred lyžiarskym, na lyžiarskom som úplne vypla od celého tohto svete a nemusela som nič riešiť, keď som prišla domov odmietla som asi tri spolupráce, lebo som sa na ne necítila a tiež mi nevyhovujú spolupráce typu : "očakávame od teba len pozitívnu recenziu". Nechcela som písať len z donútenia, napísala som niečo keď som mala deep chvíľku, ten článok určite uvidíte, pretože sa v ňom vyjadrujem k tomu čo ma najviac hnevá. Inak som ale nepísala nič, takže to pre mňa teraz bude zaujímavé, keďže sa mám dosť učiť, prídu sviatky a ešte by som do toho mala písať ako "drak".

Tak ale nie všetko je vždy ružové. Vo všetkom zlom je ale tiež niečo dobré, dúfam,že všetci zvládnete to čo si prajete a že keď príde jún, budeme si všetci užívať pohodu a ničím nerušené prázdniny, už nech je tu teplo! 

Dnes sa mi konečne podarilo zohnať ubytovanie v Bratislave, teda samozrejme je ich veľa, no ja som až dnes zohnala také čo mi vyhovuje, dokonca sa nachádza rovno v centre a od ateliéru babylon to mám ani nie 500m. Nechcem mu ale robiť reklamu, počkám si naň a ak bude naozaj také super, tak vám o ňom napíšem! 

Pridávam teda pár tých fotiek, ktoré nemôžem nikde zverejniť ale z druhého uhla pohľadu, ich mám rada a rada si ich spätne prezerám. Vytvorte si názor aký chcete, hah. 










You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ked uz tieto nevydarene su take pekne tak som zvedava na tie vydarene

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zavidím ti to finále Model of tomorrow, ale uži si to tam a potom pridaj veela fotiek!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujimalo by ma ake su tie vydarene fotky. Lebo aj tieto nepodarky su velmi pekne :) http://sonande.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network