Beauty Random II.

Pekný povianočný večer Vám prajem! Dúfam, že ste si užili Vianoce s rodinou a kopou jedla! Samozrejme, zas raz to prešlo strašne rýchlo a mn...

Pekný povianočný večer Vám prajem! Dúfam, že ste si užili Vianoce s rodinou a kopou jedla! Samozrejme, zas raz to prešlo strašne rýchlo a mne príde až neuveriteľné že už dnes je 26.12 a v kalendári to známe meno Štefan, máte nejaké plány na dnes? Moje tak trošku padli pretože sa necítim najlepšie ale Vy si to užite! 

Príde mi to ako nekonečne dlhá doba od chvíle, kedy som naposeledy vydala článok z rubriky Beauty random. Dokonca tento článok je len jeho druhým pokračovateľom, čo mi príde maximálne neuveriteľné. 

Ak teda nie ste v obraze a už ste zabudli o čo v tomto článku pôjde, tak sa vám chystám ukázať novinky z kozmetického sveta, ktoré som za poslednú dobu vyskúšala. Takže poďme rovno na to. 

Začnem značkou Gabriella Salvate, ktorá mi balíček poslala ešte niekedy v októbri. Už som spomínala že milujem ich laky na nechty? Ak nie, tak teda GS má najlepšie laky na nechty na svete! Okrem lakov ma ale stále milo prekvapuje aj s úžasnými ostatnými produktami. 
V balíku, ktorý mi zaslali tentokrát sa nachádzala podkladová báza, púder, rúž, make-up, riasenka  a lak na nechty. 
Začnem už spomínaným lakom na nechty, ktorý je zas raz skvelý! Krásne sa nanáša, rýchlo schne a dlho vydrží! 
čo sa týka púdru (Nude Powder), má krásny matujúci efekt, krásne na pokožku priľahne a je krásne jemný! Za mňa môj nový najobľúbenejší púder. 

Podkladová báza  (Diamante Primer) slúži na viditeľné rozjasnenie a vyhladenie pleti. Po tejto podkladovej báze zostáva vaša pleť hebká a matná po celý deň. No a samozrejme pomáha aj pri zvýšení odolnosti make-upu. 
Rúž (Dolcezza Lipstick) sa vďaka jemnej, krémovej textúre krásne nanáša a dlho vydrží. Ani nemusím hovoriť o krásnej farbe, ktorá je jednoducho úžasná. 

Make-up (Matte Foundation) krásne zmatní pleť. Po nanesení je pleť krásna hebká a matná po celý deň. Vytvára tiež efekt dokonalo vyhladenej pleti. 


Z e-shopu http://maskapilaten.cz/, mi na testovanie zaslali vzorčeky známej "čiernej" zlupovacej masky, ktorá by vraj mala z pleti odstrániť všetky nedokonalosti vrátane čiernych bodiek. Podľa mňa pomáha v boji proti čiernym bodkám, no úplne vás ich nezbaví. Moja pleť ale veľmi dobre na túto masku nereagovala a po maske úplne sčervenala a v tomto stave bola minimálne hodinu. 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Značku GS mám taky moc ráda. Jejich laky miluji a přišel ti krásný balíček. Ohledně černé masky jsem četla už několik recenzí. Někdo je spokojený, někdo ne. Asi hodně záleží na pleti. Já mám teď pleťovou masku od Manufaktury, po které mi taky pleť zčervenala. Naštěstí to zmizelo.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od GS mám dvě řasenky a jsou skvělé. Produkty vypadají dobře. Zaujala mě báze. A odstín laku je úžasný! :)
    SIMANNE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V poslednej dobe značku Gabriella Salvete doslova milujem! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network