(Ne)zanedbávanie blogu

Vlastne neviem ani ako začať. Neviem čo napísať a ako sa k tejto téme vyjadriť.  Možno očakávate, že keď som si už dala námahu s týmto čl...

Vlastne neviem ani ako začať. Neviem čo napísať a ako sa k tejto téme vyjadriť. 

Možno očakávate, že keď som si už dala námahu s týmto článkom, tak v ňom bude niečo naozaj ospravedlňujúce, no nebude. Nebudem sa ospravedlňovať, dokonca som tento článok ani písať nechcela, no nakopilo sa mi množstvo správ, v ktorých sa pýtate na otázku čo je so mnou. Popravde, sama neviem. Jednoducho to asi všetko nezvládam skopiť. Odkedy som na internáte tak vlastne nerobím nič iné len cestujem, učím sa a snažím sa stíhať kamarátov a rodinu (popri tom všetkom väčšinou umieram od únavy-takže väčšinu času spím) a aj keď to znie jednoducho, verte mi, jednoduché to určite nie je. 
No a ku mojim aktivitám sa v poslednej dobe blog nejako nevmestil. Keď bol čas, tak nebola wifi a naopak keď čas nebol a bola wifi, tak som jednoducho nemala čas na to sadnúť si za počítač, pretože som mala aj prednejšie veci. Nehovorme o tom, že kontakt s počítačom mám v poslednej dobe len vtedy, keď píšem rôzne eseje, práce a vytváram rôzne prezentácie, aj preto počítač radšej nevidím. 
Ku všetkému sa v poslednej dobe pridali aj sviatky, cez ktoré povedzme si na rovinu, nebudem predsa sedieť pri počítači, ale radšej čas strávim s rodinou a kamarátmi. 

To by bolo asi všetko ku tomu, prečo v poslednej dobe blog tak stál, verte mi aj mňa to trápi, vidím to aj na štatistikách, no  teší ma váš záujem, len som jednoducho zistila, že mám iné priority, ktoré sú v prednejších rebríčkoch a aj keď mi písanie a kontakt s Vami nesmierne chýba sú aj dôležitejšie veci. 
Samozrejme budem sa snažiť prispievať najviac ako sa bude dať, vymýšľať nové veci, budem si predpisovať články a snažiť sa ich publikovať aspoň raz do týždňa, no nič nesľubujem.
Dúfam, že vy si čas viete rozplánovať lepšie než ja a že váš školský či pracovný rok prebieha ako po masle, prajem vám ešte krásny zvyšok dňa a majte sa krásne. 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network