Cousins by blood – friends by choice.

Všetci ľudia, ktorí ma dobre poznajú vedia, že jednými z najdôležitejších osôb v mojom živote sú moji bratranci. Ani sa niet prečo čudovať, ...

Všetci ľudia, ktorí ma dobre poznajú vedia, že jednými z najdôležitejších osôb v mojom živote sú moji bratranci. Ani sa niet prečo čudovať, keďže som s nimi vyrastala od malička a vždy som ich brala skôr ako bratov. Väčšina mojich spomienok a historiek je spojená s nimi a kamarátky na internáte mi pred každou historkou, ktorú idem povedať povedia : zase s tvojimi legendárnymi bratrancami? 

Viete ako som v minulom článku písala o tom, že mám celkom nudný život? Potom ma napadlo, že až tak nudný nie je, pretože môj legendárny bratranec oslávil 20 rokov! Sama tomu nedokážem uveriť. Tak som sa rozhodla, že Vám ukážem pár fotiek z chaty, ktorú sme usporiadali na počesť tohto sviatku s našou partiou, tiež som ale aj chcela zvečniť nejaké momenty pre seba. A ukázať Vám akú peknú tortu som napiekla. Na fotkách nie sú vidno všetci, pretože niektorým ľuďom je to nepríjemné  a tiež všetky fotky nie sú publikovania hodné. Na chate sme zistili, že november nie je až takým dobrým mesiacom na varenie guľášu (ktorý bol mimochodom naozaj vydarený), pretože vonku už teploty siahajú aj do mínusu, že v hre nikdy som sa aj kamaráti stávajú zákernými ľuďmi a že metaxa a čaj je lepšia kombinácia než čaj a rum! 

Večná pamiatka, dokonca som mala na sebe aj dve zimné bundy! 
Čo milujem na chate sú tieto rána! 

No a nakoniec, to najlepšie, určite máte aj vy so svojimi kamarátmi nejaké svoje obľúbené veci, u nás to je film, konkrétne horror the descent, ktorý my hodnotíme asi za najkvalitnejší a najlepší. Ešte asi minulý rok sme sa dohadovali, že keď pôjdeme na najakú chatu, musíme si tam spraviť takú fotku, ako mali oni na začiatku prvej časti, tak sa nám to vyplnilo! Fotku sme ale radšej vyfotili až tesne pred odchodom. (Čisto z bezpečnostných dôvodov)

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Taky bych si zajela někam na chatu se odreagovat a díky za tip na horor. Mám je ráda a tento vůbec nepoznám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network