Darček od srdca ♥

Ahojte všetci a pekný deň prajem! Už aj Vás začína otravovať ten vianočný zhon? Čas, v ktorom ešte aj v sprche rozmýšľate o darčekoch, ktor...

Ahojte všetci a pekný deň prajem!
Už aj Vás začína otravovať ten vianočný zhon? Čas, v ktorom ešte aj v sprche rozmýšľate o darčekoch, ktoré kúpite svojim blízkym? Ak ste na tom podobne ako ja a vianočný stres vás už ovládol, tak dúfam, že vám dnešným článkom trošku pomôžem. Aj keď áno, všetci vieme, že vianočný čas by nemal byť o strese a darčekoch, ale o rodine, priateľoch a pohode. Vieme to, no nejako to prestávame realizovať, všímate si to aj vy?

Myslím si, že fotky a spomienky sú srdcovkou každého, aj preto som vám ako malú inšpiráciu na darček chcela ukázať fotoobraz, ktorý poteší naozaj každého, od babky až po najlepšiu kamarátku. 
Môj fotoobraz je z faxcopy, viac info tu. Fotoobraz som si sama vyrobila pomocou 4 jednoduchých krokov, kde som vlastne len pridala fotku, ktorú som chcela mať na obraze, nastavila veci ako orientáciu, veľkosť, celkový dizajn a obraz som mala o pár dní doma! 

Nemusela som sa trápiť s behaním po obchodoch a darčekom som sa zaoberala len pár minút. Dodanie bolo veľmi rýchle a bezproblémové, tiež aj obraz je naozaj pekný a kvalitný.
Pre mňa to bolo niečo ako výhra, pretože čas na behanie po obchodoch nemám a konečne mám o jeden darček z môjho zoznamu menej.

Ako ste na tom vy? Máte už nejaké darčeky kúpené?

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network