Surprise from Essence

Ahojte všetci a krásny deň prajem! Pred nejakým časom ma kuriér prekvapil týmto balíčkom od Essence, preto vám v dnešnom článku produkty ...

Ahojte všetci a krásny deň prajem! Pred nejakým časom ma kuriér prekvapil týmto balíčkom od Essence, preto vám v dnešnom článku produkty v krátkosti predstavím. 

Ako prvý tu mám tento lak, ktorý je perfektný. Ľahko sa nanáša, dlho drží, má krásnu farbu, ale hlavne rýchlo schne a to je u mňa pri lakoch rozhodujúcim faktorom!
Tento Camouflage korektor mi dosť pripomína ten slávny tekutý od Catrice, má dobré krytie a ľahko sa rozotiera.
Ďalej mi prišiel očný tieň, ktorý sa mi podobá skôr na highliter, preto ho aj budem využívať ako highliter. 
Tento nádherný tieň má krásny odtieň, výbornú pigmentáciu a nepráši sa. Výdrž však nie je až taká dobrá.

Špirála s krásnym dizajnom. Riasy predĺži a zahustí. 
Lesk na pery, ktorý sa mne osobne na mojich perách nepáči, no verím, že niekomu sa tento odtieň vážne hodí. 
Make-up Insta perfect, po ktorom by ste mali mať pleť ako po instagramovom filtri, je vážne úžasný, má dobré krytie, ľahko sa nanáša aj rozotiera. 
Mojou najobľúbenejšou vecou z tohto balíčka je určite tento Tekutý rúž Colour Boost, ktorý mi podľa mňa aj sedí farbou, dobre drží a má dlhodobú výdrž. 
No a nakoniec tu mám toto trio highlighterov.

Čo vy a značka Essence? 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Značku essence mám dosť rada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten essence lak na nechty je veľmi pekný ale už dlho nekupujem kozmetiku vo veľkom fakt keď niečo miniem a dekoratívnu ani nehovorím to sa minúť ani neda:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Produkty od Essence už nějakou dobu vůbec nemám ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network