Elnino oslavuje 15 rokov!

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Dnes by som vám chcela ukázať tento balíček, ktorý som pred nejakým časom dostala od elnino.sk , p...

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Dnes by som vám chcela ukázať tento balíček, ktorý som pred nejakým časom dostala od elnino.sk, pretože oslavujú 15 rokov!
 A neoslavujú len tak hocijako, vrámci osláv sa pridali ku neziskovej organizácií https://www.loono.cz/, ktorá rozbehla projekt " Sahám si na ně každý měsíc", v ktorom šíria myšlienku  nebezpečenstva onkologických ochorení, pretože ľudia by mali vedieť, že v záujme prevencie je nutné aspoň 1x mesačne robiť tzv. samovyšetrovanie prsníkov a semenníkov, no a v rámci ich workshopov učia, ako si správne a pravidelne vyšetrovať prsia i semenníky a odhaliť tak prípadné nebezpečenstvo včas. Ich Web,FacebookInstagram. Kampaň je označená hashtagmi #prsakoule, #zijessrdcem


Samozrejme boli v balíčku aj kozmetické produkty, ktoré asi nejdem nijako špeciálne popisovať. Obe voňavky voňajú skvelo, po telovom mlieku od Escady som túžila už dlhšie, pretože voňavky od Escady milujem, táto slávna čierna maska vo veľkom balení ma veľmi potešila, no a špirála a rúž sú dve veci, ktoré sa v ženskej kabelke vždy zídu, no nie?
V poslednej zásielke od elnino.sk som mala aj tieto dva produkty. Konkrétne túto špirálu - Gabriella Salvate Panoramico Collagen & Volume, ktorú milujem a z ktorej mám už jej tretie balenie. Mihalnice sú po tejto špirále predĺžené, hustejšie a naozaj pekné čierne. No a druhým produktom je tento make-up tiež od značky Gabriella Salvate, ktorý som už vypoužívala a aj preto vypadá na fotke tak, ako vypadá. Je úžasný, no skôr som ho používala ešte v lete, kedy som mala tmavšiu pokožku, pretože teraz mi už odtieň veľmi nesedí. 

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network