Zázračná micelárna voda od Nivei!

Ahojte všetci a krásny deň (večer) vám prajem! Dnes vám chcem v krátkosti predstaviť toto trio, ktoré mi v poslednej dobe zachraňuje život...

Ahojte všetci a krásny deň (večer) vám prajem! Dnes vám chcem v krátkosti predstaviť toto trio, ktoré mi v poslednej dobe zachraňuje život. 
Jedná sa o Micelárnu vodu a odličovacie obrúsky s čiernym čajom. Hneď na prvý pohľad vás určite zaujme dizajn, pretože je úplne iné než tie klasické modré niveácke produkty, takže za mňa jedno veľké +. 
Ako prvú vám predstavím túto "veľkú" micelárku, ktorú priznám sa využívam najviac. Veľmi si ju obľúbila aj moja mamina, takže sa nám doma míňa najrýchlejšie a o chvíľu budeme musieť dokúpiť ďalšiu. Má 400 ml, nezanecháva po sebe mastný film a je na všetky druhy pleti. Nedráždi pleť a odlíči naozaj každý makeup, a to veľmi dôkladne, aj preto v našich poličkách nahradila tú od Garnieru. 
Ďalším produktom je tento expertný odličovač očí, ja osobne si oči líčim len v špeciálne príležitosti, dokonca nenosím ani riasenku, pretože moje mihálnice sú prirodzene dlhé, husté a čierne (klop, klop), preto tento odličovač používam hlavne na odlíčenie pier, pretože zvyčajne používam dlhotrvajúce matné tekuté rúže, ktoré držia naozaj pevne, no dať ich dole pomocou tohto odličovača je hračka. 
No a posledné sú tieto obrúsky, ktoré mi zachraňujú život vždy vtedy, keď prídem pozde domov a potrebujem sa len rýchlo odlíčiť a skočiť do postele. Odporúčam. 

No a mimochodom, ako sa máte? 
Ako trávite dnešný jesenný večer? Viete, každoročne prežívam také depresívne jesenné obdobie, až som sa minule čudovala, že ako je možné, že tento rok ešte neprišlo a bum, zariekla som to a posledný týždeň bol pre mňa taký depresívny, ako žiadny dávno nie. Mala som toho vážne veľa, a to je aj dôvod, prečo tento článok pridávam až dnes, takto pozde večer. Dnes som si konečne po mesiaci aj našla čas poriadiť si doma izbu, pretože chápete, doma som naozaj minimálne a keď som doma, tak som rada, že som a riadiť sa mi veru nechce. 

No a čo zajtrajšie voľby? Mám tu niekoho kto má nad 18 a voliť sa chystá? Ja teda ešte 18 nemám, takže na ďalšie voľby si počkám, myslím si, že nestihnem ani tie prezidentské, takže najbližšie až tie parlamentné, aj keď priznám sa, tieto komunálne sú mi asi najbližšie, keďže sa naozaj jedná o moje úzke okolie. Ak to číta niekto z môjho okolia, tak nechcem nikoho haniť ani velebiť, nikoho ovplyvňovať a vlastne sa o tejto téme aj celkom nerada bavím, pretože mi príde absurdné, ako sa všetko dorába a dokončuje až mesiac pred voľbami a ako každý príde s letáčikmi, na ktorých je 100 sľubov a za 4 roky sa vyplní možno 1. Tiež ale všetkých kandidátov obdivujem, pretože už len to, že šli kandidovať a rozhodli sa pre nejakú zmenu je obdivuhodné, tiež aj ten čas, ktorý tomu dali a celkovo, myslím si, že si každý z nich aspoň maličký rešpekt zaslúži. (Samozrejme ale svojich favoritov mám), takže čo vy a voľby?

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ty odličovací ubrousky by se mi líbily. Já už 18 měla a volit chodím pravidelně. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tahle řada mě od Nivei minula. A to z toho důvodu, že byl kolem ní takový bum.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network