Čas

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem.  Ani si nepamätám, kedy naposledy som pre vás písala nejaký článok. Pre vás či skôr pre seba? ...

Ahojte všetci a krásny deň vám prajem. 


Ani si nepamätám, kedy naposledy som pre vás písala nejaký článok. Pre vás či skôr pre seba? To je otázka. No za to si veľmi dobre pamätám, že každý jeden článok začínam nejako takto, čo sa už konečne musí zmeniť. 
V poslednej dobe som začala premýšľať nad tým, že sa vrátim k "aktívnemu" alebo skôr môjmu neaktívnemu blogovaniu, pretože nech si hovorí kto chce čo chce, písala som vyše štyroch rokov, preto môžem s čistým svedomím prehlásiť, že sú dni, kedy mi blogovanie a moje staré dobré písmenká chýbajú. 
Sú však aj dni, kedy na blogovanie vôbec nemám čas a vlastne nemám čas na vôbec nič. V takéto dni si kladiem jedinú otázku, kedy sme tak zostarli? Už si ani nepamätám na časy, kedy sme neriešili "dospelácke životné otázky", kedy sme si len tak bezstarostne v strede týždňa povedali, že ideme opekať a nikto z nás neriešil, že si nemôže vypiť, lebo na druhý deň vstáva do roboty, nikto z nás vtedy nemusel riešiť otázku bývania, zamestnania či vysokoškolské skúšky. Jednoducho sme sa stretli a len tak boli. No a to "len také bytie" mi strašne chýba. S kamarátkou sa už ani len nedokážeme zhodnúť na jednom dni, v ktorom pôjdeme večer na víno a takýto "výlet" si musíme plánovať minimálne týždeň dopredu. Áno. Je to s nami naozaj zlé. 
Zostarli sme. Prestali sme sa tešiť z maličkostí. Prestali sme sa navštevovať bez ohlásenia. Skončili naše dlhé večery v baroch a ešte dlhšie rána presedené na káve. Prišiel dospelácky život. A ako som sa z jeho výhod tešila, tak mi aj chýba ten predošlý bezstarostný. 
Nechcem byť však len pesimistická. Toto leto je super (Aj keď som polku z neho strávila v robote), no a myslím si, že nejaký ten článok by som mohla venovať fotkám z leta a akciám, ktoré som stihla navštíviť. Čo vy na to? 

Outfit: 
Tieto nádherné šaty mám z bonprix.sk, odkaz tu 
Sandálky sú tiež z bonrpix.sk, odkaz tu 
A posledná no vôbec nie menej dôležitá je táto krásna kabelka z Mohito


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ja teda musím povedať, že sa s tebou dosť stotožňujem. Tiež mi to jednoduché bytie chýba, hoci dospelosť milujem. No niekedy by som z nej brala dovolenku.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network