Ružiná

Všetky články, ktoré píšem väčšinou venujem výletom do okolia. Nikdy som vám však nenapísala o tomto krásnom mieste, ktoré sa nachádza veľmi...

Všetky články, ktoré píšem väčšinou venujem výletom do okolia. Nikdy som vám však nenapísala o tomto krásnom mieste, ktoré sa nachádza veľmi blízko mojej rodnej dediny.
Myslím si, že o Ružinej už každý z vás počul. Je to vodná nádrž a výborné rekreačné stredisko, ktoré sa za posledných pár rokov posunulo vpred. 
Je tam aj pestrý nočný život pre mladých ľudí, pretože každú sobotu býva hudba na pláži a raz ročne tam býva festival. Musím povedať, že z troch ročníkoch festivalu som nechýbala ani na jednom a všetky som si užila. Tohtoročný bol tiež veľmi vydarený.

No a tieto dnešné fotky vznikali práve na Ružinej. Stále sa hanbím fotiť pred ľuďmi, takže sme tam šli s mojou sestrou veľmi skoro ráno, no myslím si, že za tie fotky to stojí. Stretli sme len pár bežcov, pretože práve Ružiná je pre športovcov ako stvorená a vy všetci, čo bývate v blízkosti nejakej vodnej nádrže či jazera, to určite poznáte. 

Čo sa týka outfitu tak na sebe mám : 
Tieto nádherné šaty z bonprix.sk, odkaz tu 
Tieto kabelky sa tento rok predávali všade a vôbec netuším odkiaľ je táto
No a na nohách mám svoje obľúbené Conversy

Majte sa krásne!

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Moc pěkné fotky a míto :) Líbí se mi tvůj styl psaní a blog, dávám odběr :) Taky píšu blog, můžes mrknout ke mě a stát se pravidelným čtenářem, budu moc ráda :) https://fitfoodhealthy95.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit. Priznám sa, že o Ružine som nepočula, ale vyzerá to tam zaujímavo. Čo sa týka šiat skvelá voľba ku krásnej kabelke. Prosím, odkiaľ máš kabelku?
    Skús sa pozrieť pre inšpiráciu na https://www.emotys.cz/kozene-kabelky/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network