Rozhľadňa v Polomke

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Leto sa už síce pomaly ale iste končí, no ja som sa rozhodla ukázať vám pár typov na výlety po Slovensku...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Leto sa už síce pomaly ale iste končí, no ja som sa rozhodla ukázať vám pár typov na výlety po Slovensku, keďže dúfam v teplú jeseň. 

Pred mesiacom som navštívila rozhľadňu v Polomke (Polomské očko), do ktorej som nevkladala veľké nádeje, pretože rozhľadne nie sú moja šálka kávy. 

Cesta na túto rozhľadňu je síce náročná, pretože je to strmý kopec, takže cestou hore nonstop stúpate, no hore dokážete byť za 30minút a tie výhľady sú naozaj neskutočné. Výhliadková veža meria 30 metrov a ponúka krásne výhľady na Nízke Tatry. Trasa sa začína v lyžiarskom stredisku v Polomke, kde sa môžete aj občerstviť. Po náročnom kopci vás ešte čaká 142 schodov. Schody aj plošina sú z kovovej mriežky, čo určite nebude vyhovovať ľuďom, ktorí sa boja výšok, no zážitok je to skvelý. 


Moje šaty : bonprix

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network