Ako zrelaxovať?

  Ahojte všetci a krásny deň prajem! Už ste určite zas v jednom kolobehu, z ktorého priznajme si, vieme byť občas dosť zničený a na pokraji ...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Už ste určite zas v jednom kolobehu, z ktorého priznajme si, vieme byť občas dosť zničený a na pokraji síl. Ja som osoba, ktorá potrebuje cítiť, že je potrebná a musí byť vkuse zamestnaná, aby som sa nenudila, inak ma to nebaví, no tento kolotoč vie byť niekedy veľmi náročný, a tak by sme si mali dopriať aj zaslúžený oddych. 

Tento rok som už druháčkou na univerzite, tiež brigádujem a mám kopec svojich koníčkov, čo ma síce napĺňa, ale aj vyčerpáva. 

Koláž

Na opuchnuté oči mi pomáhajú masky na oči, ktoré používam vždy, keď už cítim, že držím oči ledva otvorené. Po tejto maske bude váš pohľad za chvíľu žiarivý a odpočinutý. Na kruhy pod očami najradšej používam očný krém proti opuchom a tmavým kruhom, ktorý pomáha vyhladiť a hydratovať vašu pleť. Účinne redukuje opuchy v očnom okolí a pomáha zmierňovať viditeľnosť tmavých kruhov pod očami. Tiež obľubujem obyčajné masky na tvár, ktoré používam aspoň raz týždenne. Milujem dopriať si horúci kúpeľ napríklad s takouto antistresovou penou do kúpeľa. Na jeseň obľubujem vonné sviečky, ktoré si zapaľujem každý večer. Zrelaxovať mi pomáhajú aj rôzne telové oleje ako napríklad arganový alebo mandľový. No a uvoľniť sa mi pomáhajú aj rôzne aróma difuzéry.

Čo pomáha zrelaxovať vám?


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ja najradšej relaxujem športom, ale chápem, že niekto to má inak. :) Ideálny deň je ten, kedy si vezmem náramok na behanie a vybehnem napríklad na dve hodiny a potom sa vymrznutá vrátim. :) Je teda pravda, že potom sa rada napríklad na hodinu naložím do vane a dám si tam nejakú vôňu a pustím si relaxačnú masáž. :) Ako nad tým tak premýšľam, tak sa teším, až nachumelí a začnem zase behať na bežkách. :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network