Milujem jeseň

  Ahojte všetci a krásny deň vám prajem! Ako si užívate jeseň? Ja si zatiaľ jeseň užívam, pretože je krásna, v rámci možnosti aj teplá, fare...

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem!

Ako si užívate jeseň? Ja si zatiaľ jeseň užívam, pretože je krásna, v rámci možnosti aj teplá, farebná a hlavne bez dažďa. Takúto jeseň ja veru môžem. Síce mám toho veľa, no nemôžem sa sťažovať. Ako sa máte vy?

K typickej jeseni za mňa neodmysliteľne patrí horúca čokoláda, knihy a sviečky. Ja obľubujem sviečky od značky Yankee Candle, ktorá je trošku drahšia, no tieto sviečky prevoňajú celý váš byt a dlho vydržia, takže sa do nich určite oplatí zainvestovať. 




S jeseňou sa mi spájajú aj rôzne krémy a oleje, keďže práve na jeseň a v zime trpí naša pokožka či vlasy najviac. Prírodný kokosový olej či prírodný mandľový olej, to je vec, ktorá by nemala chýbať v kozmetickej zbierke žiadnej z nás. 

No a keď sme pri tých krémoch, mali by sme sa tiež vyvarovať suchým rukám. Krém na ruky je tiež pomocník, ktorý by sa mal nachádzať v každej ženskej kabelke. 


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ja mám jeseň tiež veľmi rada. :) Obzvlášť rada v tomto období chodím behať. :) Stromy sú krásne farebné, lístie šuštia pod nohami. Len človek musí dávať pozor, aby sa nešmykol. :) Zaobstarala som si teraz aj náramok na behanie, takže je to o to zábavnejšie, keď viem, koľko presne som za mesiac nabehala. :) A je to teda zatiaľ vždy menej, než si dávam ako predsavzatie. :(

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network