Moja starostlivosť o pleť

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! V dnešnom článku by som vám chcela ukázať produkty, ktoré mi pomáhajú pri mojej starostlivosti o pleť, a...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

V dnešnom článku by som vám chcela ukázať produkty, ktoré mi pomáhajú pri mojej starostlivosti o pleť, a ktoré mi stav mojej pleti o dosť zlepšili. 

Produkty, ktoré používam pri mojej starostlivosti o pleť

Ako prvé na dennej báze používam túto čistiacu kefku na tvár, ktorá je perfektná a určite som vám ju už spomínala. Je kvalitná a nie je veľmi drahá, čo sú pre mňa samé plusy. Na jedno nabitie vydrží aj mesiac, a to ju používam 2x denne. Vidím, že moja pleť je po nej viac rozjasnená, jemná a nedokonalosti sa redukujú. 

Cez zimu a na jeseň mám pleť veľmi suchú, preto sa spolieham na tento arganový olej, ktorý je Bio a RAW, využívam ho na pleť, na vlasy a aj na celé telo. Chráni pokožku pred škodlivými vplyvmi životného prostredia. 

Od značky Neutrogena používam najmä túto radu Curcuma Clear, ktorá je perfektná pre pleť, ktorá má sklony k akné. Z tejto rady používam hydratačný krém a čistiaci gél. Čistiaci gél používam ráno aj večer spoločne s čistiacou kefkou na tvár. Pomáha mi odlíčiť sa a bojuje proti nedokonalostiam. No a krém pleť okamžite hydratuje, upokojuje, ošetruje a taktiež pomáha predchádzať nedokonalostiam. 

Snažím sa nevyužívať veľké množstvo produktov, pretože si myslím, že to tiež nie je dobre. Čo si o tom myslíte vy?


A aká je vaša starostlivosť o pleť? 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network