Produkty, ktoré by som nečakala, že si kúpim v Notine

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Ako sa máte? Ja toho mám v tejto dobe celkom dosť a neviem kde mi hlava stojí, no zároveň sa vytešujem z...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Ako sa máte? Ja toho mám v tejto dobe celkom dosť a neviem kde mi hlava stojí, no zároveň sa vytešujem z prichádzajúcej jari. 

V dnešnom článku by som vám chcela predstaviť produkty, o ktorých ste určite ani netušili, že sa dajú kúpiť v Notine a priznajme si, aj pre mňa to bolo prekvapenie. 

Ak ste budúcou mamičkou, tak by ste mali zbystriť pozornosť, pretože v Notine si kúpite celkom slušný základ, čo môže byť veľkým plusom, pretože nemusíte behať po obchodoch. V Notine si viete kúpiť detské hračky, monitor dychu pre bábätká, látkové plienky, ktoré sú ekologickejšie než normálne plienky, odsávačku mlieka, monitor pohybu s kamerou či cumlíky. 

Určite ste netušili, že v Notine si môžete kúpiť rôzne erotické pomôcky či kondómy. No a ďalej asi túto tému rozvádzať nechcem :D. Ale pri tomto mi napadlo, že kupovať kondómy cez internet môže byť pre vás menej nepríjemné než v kamennom obchode.

Z pohodlia domova si môžete objednať aj sviečky. Ja obľubujem značku Yankee Candle, no Saveonbeauty vo svojom článku vychválila sviečku od AirWick Botanica. 
No a v neposlednom rade som ani len netušila, že si na Notine môžem objednať produkty zo športovej výživy ako napr. proteínové tyčinky, proteinellu, dokonca samotný proteín, fľašu na vodu, či rôzne vitamíny od Omega3 cez klasické B,C,D až po železo, no jednoducho všetko. 

Vedeli ste o tom, že sa niektoré z týchto produktov dajú v Notine kúpiť?

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network