Summer is almost here

  Ahojte všetci! Ako prežívate tieto krásne slnečné dni? Ja som z nich nadšená, pretože mám rada teplo a neznášam zimu. Spolu s príchodom ja...

 Ahojte všetci!

Ako prežívate tieto krásne slnečné dni? Ja som z nich nadšená, pretože mám rada teplo a neznášam zimu. Spolu s príchodom jari sa však desím príchodu plavkovej sezóny, veď to asi všetky dobre poznáme. Ako túto situáciu riešite vy? Snažíte sa na sebe makať alebo kašlete na to?

V dnešnom článku by som vám chcela ukázať pár mojich tipov na plavky , ktoré ma zaujali a ktoré sa mne osobne veľmi páčia. 

Ako prvé sú to tieto celé červené plavky, ktoré sa dajú využiť aj ako krásne bodyčko, ja celé plavky obľubujem, aký názor máte na celé plavky vy?
Druhé sú tieto nádherné žlté plavky, ktoré dokonalo padnú na krásnu hnedú opálenú postavu. 
Tieto červené plavky sú dosť odvážne, ja na ne nemám toľko sebavedomia, ale sú krásne. 
Na týchto čiernobielych plavkách sa mi najviac páči vrch, no mám rada aj nohavičky s vysokým pásom. 
Tieto ružové plavky sú pre mladšie ročníky, no určite nimi nič nepokazíte. 
Tieto čierne plavky sú mojimi favoritmi, pretože som milovníkom čiernej, čo na ne hovoríte?
No a posledné biele plavky sú mojimi favoritmi číslo 2. Páči sa mi na nich zaujímavá podprsenka a nohavičky s vysokým pásom. 

Už máte vybraté plavky na letnú sezónu roku 2022?

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network