Novinky v Notine

  Ahojte všetci a krásny deň prajem! Dnes som sa vám rozhodla napísať článok o novinkách v Notine. Zo mňa sa po korone stal veľmi pohodlný č...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Dnes som sa vám rozhodla napísať článok o novinkách v Notine. Zo mňa sa po korone stal veľmi pohodlný človek, ktorému sa nechce chodiť do kamenných obchodov a oveľa jednoduchšie je pre mňa, keď si môžem veci objednávať z internetu priamo domov. 

No a dnes vám prinášam článok, v ktorom vám chcem ukázať čo všetko si okrem kozmetiky môžete kúpiť na Notine, pretože veľa z vás o tom určite nevie. 


Novopečeným mamičkám sa určite zapáči fakt, že na Notine sa dajú kúpiť aj hračky pre deti, monitor pohybu s video pestúnkou či probiotiká pre deti. 

Ďalšou sekciou, ktorú by ste na Notine podľa mňa nečakali sú vitamíny a minerály, čo hlavne ja veľmi kvitujem, pretože už aj vitamíny si dosť často objednávam. Ďalej si viete kúpiť aj prípravky na chudnutie alebo vitamíny na vlasy, ktoré sú hlavne v tomto období veľmi dôležité, keďže najväčším problémom žien, ktoré prekonali koronu sú práve vo veľkom množstve vypadávajúce vlasy, máte taký problém aj vy?

Ďalej poteším určite všetkých fitnessákov, pretože na Notine sa po novom dajú kúpiť značky ako Gymbeam, BioTechUSA či MIXIT. Ja osobne obľubujem najmä značku Gymbeam a z ich webu som si často objednávala, tak som rada, že môžem zabiť dve muchy jednou ranou a keď si budem objednávať z Notina, tak si môžem rovno naraz objednať aj produkty z Gymbeamu. 

Využijete niektorý z mojich typov na Notine?


You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network