Moje najobľúbenejšie produkty z Notina

 Ahojte všetci a krásny deň prajem! Dnes som sa vám rozhodla ukázať moje najobľúbenejšie produkty z Notina, ktoré si poväčšine kupujem stále...

 Ahojte všetci a krásny deň prajem!

Dnes som sa vám rozhodla ukázať moje najobľúbenejšie produkty z Notina, ktoré si poväčšine kupujem stále znova a znova.

Notino je mojim najobľúbenejším e-shopom, pretože na ňom nakupujem asi naozaj všetko cez kozmetiku, proteíny, vitamíny,  proste všetko čo vás napadne. 


Prvým produktom, ktorý som pred nedávnom objavila a zamilovala som sa do neho je BB krém od Dermacolu Cannabis Beauty Cream, ktorý zjednocuje farebný tón pleti, dodáva pleti potrebnú hydratáciu a ľahko kryje nedokonalosti, takže práve v dňoch, kedy je moja pleť viac menej bezproblémová siaham práve po ňom. 

Druhým produktom je táto sada pre dokonalé obočie od značky Gabriella Salvate, z ktorej mám už asi piate balenie a nedám na tento produkt na obočie dopustiť. 

Z tiktoku určite poznáte túto sadu na natáčanie vlasov, ktorú teraz využívam veľmi často a s výsledkom som veľmi spokojná, takže odporúčam všetkým ženám, ktoré si svoje vlasy nechcú ničiť teplom. 

Hydro Boost Face od Neutrogeny je môj obľúbený krém, ktorý je síce drahší, no pleť krásne hydratuje. Má ľahkú a nelepivú konzistenciu, ktorá sa hneď vstrebáva, čo je u mňa obrovským plus. 

Hubku na makeup asi využíva každá z nás, takže ku tomu ani nejdem nič písať, ale túto od Brush Artu si pridávam do košíka pri každom nákupe. 

21 Long Hair Booster je sérum, ktoré urýchluje rast vlasov a odkedy používam túto radu spolu aj so šampónom a kondicionérom, tak sa mi moje vlasy zdajú oveľa zdravšie, lesklejšie a aj dlhšie. 

No a posledným produktom, na ktorý taktiež nedám dopustiť je tento štetček na obočie od Makeup Revolution, ktorý je úžasný. Ľahko sa s ním pracuje a dokonale sa s ním upravuje obočie. 

Máte nejaké svoje obľúbené produkty, ktoré si objednávate z Notina? 

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network