Tipy na nákup z Notina

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem ! Dnes som si pre vás pripravila článok, kde vám predstavím pár produktov z Notina, ktoré by vás mohl...

 Ahojte všetci a krásny deň vám prajem ! Dnes som si pre vás pripravila článok, kde vám predstavím pár produktov z Notina, ktoré by vás mohli zaujať. Nechcem tieto články ponímať bežným spôsobom, preto sa vám v nich snažím ukazovať produkty, o ktorých ste si možno ani nemysleli, že by ste ich vedeli kúpiť na Notine. 

Prvým je táto Total body waxing depilačná sada, o ktorej ja už dlho snívam, pretože ma už nebavia žiletky, po ktorých je moja pokožka akurát vysušená, červená a podráždená. 

Každý v dnešnej dobe chce byť eco friendly, preto som si dovolila do tohto článku zakomponovať aj tieto odličovacie tampóny z mikrovlákien, ktoré sa dajú používať stále dookola a nemusíte teda plytvať obyčajnými vatovými tampónmi. 

Ďalším produktom, trochu netradičným, je táto darčeková sada Royal baby set, ktorá je vhodná pre deti od narodenia. Do našej rodiny pribúda stále viac a viac detí, preto sa aj ja čoraz častejšie obzerám po darčekoch tohto typu. 

Bytový sprej s vôňou Vianoc, nemám čo viac k tomu dodať. 

Hairburst šampóny, ktoré sú ospevované hádam od všetkých influenceriek sa predávajú na Notine. Skúšali ste ich už? Všimla som si, že na Notine si viete kúpiť napríklad produkty, ktoré majú poškodený obal (no ešte stále neboli otvorené/používané!) za lacnejšie peniaze a presne taká istá ponuka svieti aj pri týchto šampónoch, takže ak ste ich ešte neskúšali, tak prišiel ten vhodný čas ich vyskúšať. 

Vône do auta od Yankee Candle si kupujem na Notine už roky. Yankee Candle je značka, ktorú obľubujem či už vo forme sviečok alebo práve spomínaných vôní do auta. Auto tieto vône krásne rozvoňajú a dlho vydržia. No a posledným plus je ešte aj ich krásny dizajn. 

Tento Air Wick difuzér mi príde štýlový a krásny. No a radím ho už aj do kategórie vianočných darčekov pre blízkych, pretože si myslím, že práve takýto difuzér by bol vhodným darčekom pre svokru či mamu. 

Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov z Notina?

You Might Also Like

0 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network