Summer Haul

Ahojte! Dnes prichádzam s dlho sľubovaným letným haulom. Vlastne letným, mám tu aj pár vecí čo som kúpila ešte na jar. Nezdržujme poďme r...


Ahojte! Dnes prichádzam s dlho sľubovaným letným haulom. Vlastne letným, mám tu aj pár vecí čo som kúpila ešte na jar. Nezdržujme poďme rovno na to!



Tieto dve mikiny som si kúpila ešte na jar, kvetinová je z H&M stála 10€ a Chillin mikina je z Crop Townu a stála 10€

Cardigan je z H&M a stál 10€
Tričko s dlhými rukávmi (pásikavé) je z Crop Townu a stálo 10€

Košeľa je ešte z Rakúska, kde som bola pred tromi mesiacmi asi, každopádne už si presne nepamätám, kde bola kúpená ale stála okolo 20€.

Dlhé džíny. Idem z ľava do prava. Prvé sú džíny s vysokým pásom (čierne) H&M 15€, druhé sú džíny s vysokým pásom (modré) z H&M (15€, inak mám už dvoje také isté),  Tretie sú modré zo Zary, a posledné sú džíny s roztrhanými kolenami z F&F za 15€

Kraťase s vysokým pásom (tie roztrhané) New Yorker 20€
Kraťase so vzorom H&M 5€

Obyčajná šedá skaterka, H&M 5€

Bile tielko + Čierne tielko H&M 5€
Bielo/modré pásikavé - Takko - 5€
Šedé zebričkavé tričko - Tally Weijl - 10€

Čierne neobyčajné tielko - H&M 8€

Džínsová bunda ktorú nosím stále, H&M 30€

Krémové šaty so zipsom ? - 20€
Čipkované červené šaty - poštovné zdarma
Bielo-čierne šaty - Gate ?

Hnedé okuliare - Takko - 5€
čierno-modré okuliare - ? - 10€
Náhrdelník (sada 1+1) 5€ - tally weijl

Nivea - 2€
Mac rúž - 21€

Nivea - malý ako darček v Emme
Nivea - veľký okolo 3€

Garnier - olejček pre peknú pokožku (kupovaný v Rakúsku, ale myslím si ,že ho už zoženiete aj u nás) cena cca 6€

Suchý šampón Batiste -  okolo 5€

Balea - moja asi najobľúbenejšia maska na tvár - 1€

A teraz vám ukážem veci ktoré som získala na základe spolupráce, čiže vám k tomu nebudem písať ceny a viac o nich sa dozviete v recenziách 


Nivea - Sprchové telové mlieko - po opaľovaní 
Nivea - olejček na opaľovanie 


Aussie prichádza s novou radou pre lesk vlasov. Vyskúšali ste už? 
Kondicionér
Šampón
Lak na vlasy

Ziaja prichádza s radou pre suchú a atopickú pokožku 
Telové mlieko 
Olejček na sprchovanie 
Krém na pokožku 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Tá šedá sukňa je nádherná ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechno je moc hezké. Ta květovaná mikina je úžasná! :) Dostala jsem tu "Ziaja" kosmetiku k Vánocům a furt si nejsem jistá, jestli jí věřit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mňa určite áno! Ziaja je jedna z mojich najobľúbenejších značiek a mne osobne veľmi vyhovuje :) A Ďakujem!

      Odstrániť
  3. To je věcí! :) Ta mikča je super no.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá sukňa vyzerá super :) A ten kvetinkový TOP je krásny :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network