White look - bielenie zubov

Už dávno som chcela vyskúšať nejaké poriadne produkty na bielenie zubov, a potom keď som sa dozvedela o značke White Look - ktorá sa p...



Už dávno som chcela vyskúšať nejaké poriadne produkty na bielenie zubov, a potom keď som sa dozvedela o značke White Look - ktorá sa po novom predáva v DM drogériách a dokonca som mala  možnosť otestovať túto značku tak som neváhala ani minútku. 




Ja som na testovanie dostala dve zubné pasty (s bieliacim účinkom), súčasťou balenia teda bola bieliaca zubná pasta White look Enzyme a white look Intensive. Zubné pasty sú určené na zosvetlenie jemne zafarbených zubov. Pasty majú veľmi nízku abrazivitu čo znamená, že neobrusujú zuby, ale chemickým procesom rozpúšťajú zafarbenia na zuboch a zbavujú ich usadenín. 

White Look Enzyme : Bieliaca zubná pasta bieli zuby s pomocou aktívnych enzýmov, ktoré pomáhajú jemne odstraňovať zafarbenia zubov spôsobené pitím kávy, čaju alebo fajčením. Zubná pasta vám pomôže zachovať prirodzenú bielosť zubov, zároveň vďaka svojím ďalším aktívnym látkam pomáha remineralizovať zubnú sklovinu, pôsobí antibakteriálne a znižuje citlivosť zubov. Zubná pasta je určená pre každodenné použitie.

Zloženie : Aqua, Sorbitol, Glycerin, Silica, Cellulose Gum, Sodium Citrate, Sodium Lauryl Sulfate, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Potassium Nitrate, Sodium Saccharin, Menthol, Sodium Fluoride, Xanthan Gum, Eugenia Caryophyllus Flower Oil, Glucose Oxidase, Methylparaben, Cl 42090
Množstvo fluóru: 1300 ppm F.
Cena : 4,50€





White Look Intensive : Zubná pasta INTENSIVE napomáha prinavracať vašim zubom prirodzenú bielosť . Pri pravidelnom čistení zubov dosiahnete stupeň vybielenia o 1-2 odtiene. Enzymaticko-oxidačná metóda bielenia v  zubnej paste INTENSIVE odstraňuje pigmentácie bez narušenia  zubnej skloviny. Pomáha remineralizovať zubnú sklovinu, pomáha znižovať citlivosť zubov.
BIELIACA ZUBNÁ PASTA INTENSIVE  tak umožňuje komplexnú starostlivosť o ústnu dutinu.
Zubná pasta je určená pre každodenné použitie. 

Zloženie : Aqua, Sorbitol, Glycerin, Silica, Cellulose Gum, Sodium Citrate, Sodium Lauryl Sulfate, Phthalimidoperoxycaproic Acid, Mentha Piperita Oil, Potassium Nitrate, Menthol, Sodium Saccharin, Citrus Limon Peel Oil,  Sodium Fluoride, Xanthan Gum, Glucose Oxidase, Eugenia Caryophyllus Flower Oil, Methylparaben
Množstvo fluóru: 1300 ppm F. 
Cena : 6,90€





Musím povedať ,že pasty používam už vyše dvoch mesiacov a výsledky sú fakt viditeľné (nižšie prikladám fotku). Podľa stupnice ktorú som ku pastám dostala sa mi zuby vybielili približne o tri odtiene. Takže určite každému odporúčam! 



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ale preboha, ved ty si si predtym asi vobec neumyvala zuby! sa pozri ake ich mas zanesene. Tá firma ti darovala tu pastu, aby si im urobila recenziu ;). Tak sa to dnes bohuzial robi. A take deti jak ty, rady prijmu cokolvek zadarmo... Na druhej fotke si inak nepouzila tolko svetla ako na tej prvej..Preco?.....Je to len placebo efekt, keby si si takto zacala konecne poriadne umyvat zuby s ktoroukolvek inou zubnou pastou, efekt by bol este mozno aj lepsi, kedze toto je len uplne obycajna nizkonakladova zubna pasta vyrobena za ucelom obohatenia sa jednej malickej slovenskej firmičky...a v zlozeni tej pasty sa nenachadza ziadna zlozka, ktora by dokazala bielit zuby...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau máme tu profíka. Ty si zubár/ka alebo tak niečo? Lebo ak nie tak radšej nekomentuj. Alebo mi prosím pošli obrázok tých tvojich zubov nech sa zasmejem :D. Efekty na fotkách nie sú a je pravda ,že tá prvá je viac osvetlená, ale za to ja nemôžem. Áno firma mi darovala pasty kvôli recenzií, ako si povedal/a tak to medzi bloggerkami a firmami teraz funguje, nevieš nič o mojich spoluprácach a ani o tom koľko som už odmietla. Firmu môžem odporučiť pretože výsledky čo sú na fotkách sú pravé. A tvoj komentár beriem, nabudúce bez anonymu prosím, teda ak na to máš :)

      Odstrániť
    2. Aj keby to bol placebo efekt - hlavne že to funguje :D

      Odstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network