MAC

Za upratanie izby odmena  rúž od Macu  dobré nie? Vlastne som išla podľa Lindinho plánu, ktorý som si trošku upravila. (Alebo to nazvime dar...

Za upratanie izby odmena rúž od Macu dobré nie? Vlastne som išla podľa Lindinho plánu, ktorý som si trošku upravila. (Alebo to nazvime darčekom k meninám ktorý som darovala sama sebe (nehovorte mi ,že som jediná čo kupuje sama sebe darčeky)). No nebolo to také ľahké. Do tejto recenzie sa púšťam so strašne veľkým nadšením, presne s takým, s akým som si ten rúž objednávala. A poviem vám už teraz na začiatku tentokrát to teda určite vyhrala kvalita nad kvantitou. 






Mac
 M•A•C (Make-up Art Cosmetics), je popredná značka kozmetiky, ktorá vznikla v roku 1985 v kanadskom Toronte a v súčasnosti je súčasťou Estee Lauder Companies, Inc..
Je určená všetkým ľuďom bez ohľadu na farbu pokožky, bez ohľadu na vek a pohlavie. Je spojením umenia, kreatívnych farieb, kvalitných produktov, ne konvenčného líčenia a profesionálnej práce.






Môj subjektívny názor:
Nikdy som si ani len nepomyslela ,že budem testovať práve kozmetiku od Macu, a som z toho strašne nadšená, takže určite nezostanem iba pri jednom produkte od ich značky. Určite ste už počuli o značke Mac, všade sa o nej šíria samé chvály a dobré ohlasy. Ja o nej nemôžem povedať ani jedno krivé slovo, pretože jej jednoducho nemám čo vytknúť a radšej už prejdime k recenzii na konkrétny produkt. 

Ako ste si už mohli všimnúť som hrdou majiteľkou rúžu v odtieni Creme Cup, ktorý je matného efektu. A to ,že je matného efektu je skutočná pravda a nie je to len lož ktorú na vás skúša značka (ako to majú niektoré značky vo zvyku). Samozrejme ak si kúpite matný rúž, musíte očakávať ,že vám bude vysušovať pery, a tento taktiež nie je výnimkou. Takže odporúčam dávať si ako podklad balzám na pery. Ďalej rúž veľmi pekne vonia, čo som teda vôbec nečakala, a najdôležitejšou vecou je výdrž a tá je úplne brilantná (možno to má na svedomí aj tá matná konzistencia, keďže matné rúže vydržia na perách dlhšie). Mne osobne vydrží rúž na perách 6 hodín a viac (a popri tom samozrejme jem a pijem). Rúž je taktiež dobre pigmentovaný a má dobré krytie. 






Zhrnutie :
Vzhľad :
Ja sa pri tejto kategórii stále dookola opakujem, ale milujem luxusné krabičky a obaly produktov, čo Mac určite má. Veď posúďte sami! 
Vôňa : Nie je to nejaká prevratná vôňa, ale slabá vôňa ktorú zacítite pri nanášaní tam je, takže Mac si odo mňa získal + navyše. 
Konzistencia : Rúž je dobre pigmentovaný, matný a má dobré krytie (aj to som už spomínala vyššie) dodám len toľko, že vám po ňom nezostávajú také tie nezakryté miesta ako sa to často stáva pri iných rúžoch. 
Výdrž : Už hore vyššie som spomínala ,že mi vydrží na perách takých 6 hodín, s tým ,že pijem a jem. 
Cena : Cena je opäť tým naj dôležitejším faktorom a všetci dobre vieme ,že MAC určite nie je lacná značka, takže aj jeho rúže sa pohybujú v cene približne 20€. Tento môj stál 20,85€ a momentálne nie je na sklade, čiže som strašne rada ,že som jedna z tých šťastných ktoré si ho stihli kúpiť vtedy, keď na sklade bol. 






Máte nejaké skúsenosti so značkou MAC? 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Už dlho zvažujem ci kúpiť rúž od macu tak teraz idem do toho !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MAC si chcem kúpiť už dlhý čas, tak dúfam, že sa mi to čoskoro podarí :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nadherny ruz /:) ja som si kupila podobny brave a som najspokojnejsia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobré vedieť,zaujalo ma to a popremyslam nad tým

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network