Vienna-Bratislava

Ahojte! Blíži sa koniec školského roka (už len 28 dní) a spolu s koncom školského roka prichádzajú aj koncoročné výlety. Okrem toho ,čo...




Ahojte! Blíži sa koniec školského roka (už len 28 dní) a spolu s koncom školského roka prichádzajú aj koncoročné výlety. Okrem toho ,čo nás ešte čaká (Vydrovo a Bojnice (na Bojnice sa dosť teším pretože naposledy som tam bola asi pred dvoma rokmi)) máme za sebou už aj taký "väčší" trip Viedeň-Bratislava. Do Viedne sme odchádzali 28.5.2015 o 5:00 ráno. Dosť sme sa báli ,že nám bude pršať, pretože pred tým pršalo non-stop. S malým meškaním som dorazila ako posledná na autobus a mohlo sa vyraziť. Cesta prebiehala ako po masle, bolo skoro ráno čiže na ceste nebolo veľa áut, horšie to už ale bolo, keď sme prišli do Bratislavi (tam nás už malé zápchy postretli). Prvá zástavka bola v čokoládovni Kittsee, ktorá ma až tak veľmi nezaujala a myslela som si, že to bude niečo väčšie a lepšie. Výrobky z tej čokoládovne sú u nás doma už zvykom takže som ani nevyskúšala nič nové. Ďalšia zástavka bola konečne Viedeň. Musím povedať ,že Viedeň na mňa už na prvý pohľad zapôsobila. Ako prvý sme navštívili schonbrunn, ktorý je strašne veľký a pekný. Fakt sme tam strávili asi tri hodiny a ani zďaleka sme nevideli všetko. Neviem aksa obyvatelia pred tým rozhodli, že sa idú prejsť do záhrady asi sa vrátili až o deň. Ďalej sme si prezreli Dóm sv. Štefana, Operu, Hofburg, Parlament, Radnicu a Prírodopisné múzeum. Inak, keď sme vstúpili do prírodopisného múzea nevedeli sme kam ísť, tak sme sa vybrali nájsť bufet a rozhodli sme sa, že pôjdeme tak ako v Londýnskom prírodopisnom múzeu. (čiže po hlavných schodoch potom do ľava, a potom ešte jedne schody, a naozaj sme prišli k bufetu!). Viedeň ako mesto sa mi páči, ale myslím si ,že existujú aj krajšie mestá ako napr. Londýn. Na ubytovanie sme mali prísť pred 19:00 ale prišli sme až o 21:30 alebo nejak tak. Takže sme večerali až o 22:00 a priniesli nám dosť dobrý vývar a rezeň s kašou. Na izbách bolo fajn, na chodbe bol dokonca automat na kávu (skôr na horúcu čokoládu), a jediným mínuskom boli tenké steny. Ešte sme behali z izby do izby, potom sme pozerali zámenu manželiek, napchávali sa, sprchovali sme sa v studenej vode a okolo 3 ráno sme išli spať. 










































Vstali sme o pol 6 ráno. O 8 boli raňajky takže sme od pol 6 do 8 mali koopu času na to, aby sme sa stihli pripraviť. V ten deň sme išli skúmať Bratislavu. Bratislava je pekné mesto, samozrejme nie je ani na takej úrovni ako Viedeň, ale je celkom pekná. Ako prvý sme navštívili Bratislavský hrad kde sme boli už o 9:30 ráno. Prešli sme si celé staré mesto vrátane : Dómu sv. Martina, Národných divadiel, Michalskej brány pri Radnici a hlavná atrakcia Čumil. Všetci sme si ho povinne odfotili a prijali si pri ňom niečo, vraj by sa nám to malo splniť tak uvidíme! Potom sme sa už iba prešli po nábreží k Eurovei, kde nás vyzdvihol autobus a odviezol nás ku Avionu kde sme mali 2 hodiny a pol na nákupy. S Mišou sme navštívili Tally Weijl, bershku, Zaru, H&M, a ako býva zvykom nič extra nemali. Najviac som sa tešila asi na Zaru, v ktorej som kúpila len pre sestru jedno krásne tielko. Čo som si kúpila ja vám ukážem onedlho v Summer Haule. Náš výlet po Avione sme zakončili vraj "najlepšou" pizzou v Avione, kde nás čašník strašne milo privítal, potom nám dal zľavu 10 percent, nakoniec sme zistili, že tá pizza je úplne mini a keď sme ju tam začali jesť tak nás ešte aj vyhodil (on nám totiž tú zľavu dal preto, že sme si to brali do krabíc a ,že to tam nebudeme jesť). Takže sme si užili kopu výbuchov od smiechu a skvelý výlet. Na spätnej ceste mi nebolo najlepšie, takže som si chvíľu pospala aj keď sa to tam veľmi nedalo, tak či tak ďakujem všetkým za krásny výlet! 














Fotoss by me, Michaela and Janko 
Ako sa vám páči Viedeň a Bratislava? 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nádherne fotky! Ty s kamaratkou ste strasne pekné !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky :) ve vídni je krásně ;) byla jsem tam už třikrát :) je to tam pecka :)

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné fotky :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný článok a fotky :)

    PS: Na mojom blogu prebieha práve giveaway :))
    http://thebeautyworldbysima.blogspot.sk/2015/06/junova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja už sa teším na náš výlet do Poľska, pekné fotky :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé, to se někdo mě, já bych hned taky nejradši vyrazila na nějaký výlet :-)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network