Ako ušetriť? Alebo aby peňaženka neplakala..

Sama sa smejem na tom, že práve ja píšem takýto článok, no nevadí, celkom často využívam možnosti zliav, teda keď mám nejaké možnosti, tak i...

Sama sa smejem na tom, že práve ja píšem takýto článok, no nevadí, celkom často využívam možnosti zliav, teda keď mám nejaké možnosti, tak ich určite využijem.




Niekedy bývajú k emme priložené kupóniky na zľavy do obchodov, ktoré som už zopárkrát použila, no a taktiež mi chodia zľavové kódiky ku rôznym objednávkam, napr. keď si objednávate z parfums.sk tak vám potom pošlú zľavové poukážky. 




Ja vám, ale dnes píšem o jednej  stránke : https://zlavovekody.com/, a už ste iste podľa názvu pochopili, že ide o stránku so zľavovými kódmi.  Na stránke nájdete zľavové kódy do rôznych internetových e-shopov, zľavu môžete získať na šaty, elektroniku, čokoľvek čo si vyberiete. 





No a predsa je rozdiel zaplatiť 20€ a zaplatiť napr. 10€. Za zľavové kódy tam nezaplatíte ani cent, takže vlastne nestrovíte, ale ušetríte, čo je skvelé! Jediné čo musíte urobiť, je odoberať ich cez e-mail, kde vám budú posielať rôzne ponuky. No a ak si napr. budete objednávať z H&M-ka, tak stačí keď si pohľadáte kód, a môžete získať zľavu až do 50 percent!  Môžete sa ale rozhodnúť aj pre kupón na dopravu zdarma! To je taktiež fajn možnosť no nie? 




Podľa mňa by ste teda na tom mohli celkom slušne ušetriť no nie? Aj, keď najlepšie by teda bolo netroviť vôbec, haha. Ale kto z nás to dokáže? Ja som v šetrení úplná nula, pretože som nikdy nešporila viac ako 2 mesiace. Vždy keď si našetrím peknú sumičku tak ju potom rýchlo strovím, ale to je život no. 




Ako ste na tom so šetrením vy? Viete šetriť, alebo si aj vy vypomáhate zľavovými kódmi? 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. o tomhle jsem neslyšela, ale skvělý tip! Já ráda objednávám z eshopů, a tohle rozhodně hodí :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé tipy! Ja nie som nejaký šetriaci typ človeka, ale keď si našetrím, tak sa snažím tie peniaze minúť na nejakú rozumnú vec. Ale nie vždy sa mi to podarí. :)
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak keď som uvidela názov tohoto príspevku tak som to proste musela otvoriť :D vďaka z tip pre tých shoppaholicov ako som ja :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no, ja veľa nakupujem online a tak využívam stránku http://www.kuponyzdarma.sk/ ,na ktorej vždy nájdej zľavu, akú hľadám. a keďže som študentka, dosť sa mi to zíde, haha.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľa kupónov nájdete aj na http://zlavovykupon.net/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network