Podzimné depky?

Ahojte! Vítam vás pri novom článku, ktorý pridávam po šiestich dňoch. Už viac ako týždeň nepísania a oddychu od blogu, konečne sa mi ako...



Ahojte! Vítam vás pri novom článku, ktorý pridávam po šiestich dňoch. Už viac ako týždeň nepísania a oddychu od blogu, konečne sa mi ako tak začali vracať myšlienky, nápady a kreativita. Takže v najbližšom čase sa opäť máte na čo tešiť! 


Jeden z dôvodov prečo táto kratšia pauza nastala je podľa mňa podzimná depka, ak nimi netrpíte tak ste šťastní ľudia! Neviem, mne v poslednom čase príde všetko také smutné a nezmyselné, alebo ako to popísať. Všetko sa v jednom kuse točí okolo toho istého, a to školy. No a ,keď sa ku tomu ešte pridali tie 5-dňové dažde, tak to bolo dosť zlé. 



Ja sa už pomaly z tohto obdobia dostávam, pomocou rád a typov o ktoré sa s vami dnes podelím! 



1. Nikdy nič neberte vážne. Nič nie je také vážne aby sa na tom nedalo zasmiať! 
2. Vyjsť zo stereotypu, začnite popri tom čo normálne robíte, robiť aj iné veci, variť, cvičiť, čítať. 
3. Skúste sa zamestnávať dostatočne na to, aby ste sa nemuseli nudiť, a premýšľať nad hlúposťami! 
4. Vymažte zo svojho playlistu všetky smutné deptavé pesničky !
5. Skúste zo svojho života odstrániť všetko negatívne, všetkých negatívnych ľudí, zostaňte len s tými, ktorý vám každodenne prinášajú do života úsmev! 
6. Pozerajte sa len na komédie, a veselé seriáli, ak budete pozerávať smutné filmy, depka sa len zdvojnásobí! 
7. Čítajte knihy a skúste hľadať na jeseni len to pekné! Lístie, sviečky, čaje, svetre, všetko čo máte radi! 
8. Prechádzky&jesenný beh
9. Plánovanie Vianoc&Halloweenu
10. Večeri strávené s rodinou. 

Mimochodom, fotky fotila bloggerka Zuzka z blogu : http://msfashionsusan.blogspot.sk/



You Might Also Like

5 komentárov

  1. Hezké tipy :) taky mám teď častějc takové melancholické nálady, to je asi úděl podzimního sychravého počasí :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobré typy :) niekedy je takýto oddych od internetu dobrým rieśiením ale som rada, že sa ti polepšilo a teším sa na ďalšie články. Ja teraz tiež mám také obdobie, ako každú jeseň. Je to zvláštne lebo jeseň je moje najobľúbenejśie ročné obdobie a pritom velakrát najdepresívnejšie :D
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To sú naozaj skvelé tipy, sama s takýmito jesennými depkami bojujem

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network