Na skok so mnou 4

Uff, toto boli teda dva týždne.  Nieže by sa mi na nich niečo nepáčilo, alebo, že by som si ich neužila, to nie, len som dosť vyčerpaná, ...

Uff, toto boli teda dva týždne. 

Nieže by sa mi na nich niečo nepáčilo, alebo, že by som si ich neužila, to nie, len som dosť vyčerpaná, ale poďme pekne po poriadku. 

Od pondelka 21.9.-23.9 sme strávili s našou skvelou peer skupinkou krásne tri dni na Teplom Vrchu, kde bolo prekvapivo celkom teplo, haha. No a aby ste si nemysleli, že sme sa tam boli len zabávať, tak to bol vlastne výcvik, alebo niečo také ako školenie, pre vybraných žiakov. S niektorými ľuďmi som sa nepoznala a preto som ešte v pondelok ráno bola celkom neistá, no ale potom keď sme prišli na stanicu, čo iné než ísť mi už zostávalo? Musím si ale poklopať, pretože tieto tri dni boli jedny z najlepších! A tak ako som sa bála tých ľudí a skupinkovania, tak som teraz nadšená, pretože tam boli naozaj úžasný ľudia a všetkých som si svojim spôsobom obľúbila. Máme odtiaľ tisíce zážitkov, či už cez chodenie do obchodu, vykúpenie všetkých fliaš detského šampanského, noci na izbách, to svietenie do okien, Drienčany, zážitky o tretej ráno, proste sa to nedá moc opísať.  Neviem či vám sem budem dávať nejaké skupinové fotky, pretože oni nevedia ,že blogujem a samozrejme nechcem niečo zverejňovať bez ich súhlasu, aj keď si myslím ,že by im to nevadilo, ale pre istotu vám ukážem jedny z tých "vhodnejších". 





Potom sme prišli domov a zabehli sa opäť do starých koľají. S tou výnimkou ,že každý deň strávime s ľuďmi z peer aspoň 2-3 hodinky na skype, pretože predsa len, niektorí bývajú dosť ďaleko. No a samozrejme nás čakali doháňačky v škole, nehovorme o tom ,že sme vynechali dosť podstatné hodiny matematiky, a hneď potom nás čakala písomka, no asi viete o čom hovorím. Konečne sme sa dočkali piatku, ktorý bol celkom dosť upršaný, no teda, to bol deň, prihodilo sa vtedy dosť, ale to tu asi rozoberať nebudem. 

V sobotu nás čakali skúšky pred birmovkou, viete ako sa hovorí ,že sprostým šťastie praje? Asi to bol náš prípad, pretože z 18-stich otázok sme si stále vyťahovali len tri tie isté. Tak sme všetci prešli, a uľavili si ,že po roku sme to zvládli. V ten istý deň boli u nás v dedine aj dni obce, kde sme boli so Zuzkou a Mišou pozrieť na vystúpení a dali si dosť dobrú kapustnicu ♥. Problém bol len jeden, a to ten že pršalo. 

V ďalších dňoch sa okrem strááááášne veľa písomiek nič nestalo. Týždeň sa vliekol a my sme sa stále len učili a učili. Viem, ale ,že som bola strašne nadšená z balíčkov od  jednej spolupráce a z kníh ktoré nám došli, pretože mi konečne prišla tretia časť Prvá (Selekcia, Elita, Prvá) no a piata Greenovka, už mi zostáva prečítať len Let it snow. 




V piatok sme mali samozrejme nácvik pred birmovkou a už vtedy som mala riadnu trému, no čo vám budem hovoriť. 

V sobotu ma ráno čakala kaderníčka, potom obliekanie, líčenie veď to poznáte! O pol 11 sa nám začínala birmovka, a ako som čakala bol prepchatý kostol! Jediné o čo som prosila bolo aby som na tých opätkoch nespadla, takže ďakujem! Birmovka dopadla dobre a konečne to máme za sebou! 
Potom samozrejme nasledovala oslava a darčeky. 





Ešte v sobotu večer sme sa vydali na chatu, kde sme mali nejaké povinnosti, no a ešte v sobotu večer sme začínali variť guľáš. Nedeľa prešla dosť dosť rýchlo. A ani neviem ako a už je pondelok! 

V týchto chvíľach už iba v klude popíjam čajík a rozmýšľam nad tým ,že si pozriem nejaký film, predsa len necítim sa najlepšie a to je aj dôvod prečo som takto skoro v posteli! 

No a ešte by som sa chcela vyjadriť ku téme Halloween na ktorú mi kladiete otázky ohľadne článkov, DIY, kostýmov atď. Hneď vás asi sklamem, pretože takéto články vôbec neplánujem. Halloween ako sviatok veľmi neuznávam a určite by som oveľa radšej napísala nejaké jesenné DIY, alebo nejaký tipy. 

Ohľadne Vianočných článkov, tie určite budú, možno už viete ,že Vianoce sú mojim obľúbeným obdobím, a aj preto už teraz premýšľam nad nejakými článkami. Ak vás niečo napadne tak mi to určite napíšte do komentáru! 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Fíha no vidím že si sa nenudila :) odpočiň si, po takýchto namáhavých a skvelo prežitých dńoch treba odpoćinok :) a určite som za to, aby si radsej urobila niečo s jesennou tématikou ako s Halloweenom :) ja tiez Halloween nejako neuznávam :) a čo sa týka vianočných článkov..tak napríklad by si mohla urobiť nejaký taký napríklad - tvoj najoblúbenejśí vianoćný nápoj, (nejaké vyzdobené kakauko - neviem prečo mi to napadlo) potom napríklad obľúbené koláče a také s papaním. Alebo nejaké tradície u Vás v rodine ako to prebieha :) urćite nejaké zdobenie izby alebo tak :) a nejaký ten outfit :) ... ale najviac by mna osobne mozno zaujalo, ak by si napísala nejaký článok o tvojích pocitov z Vianoc. Ako si to prežívala ked si bola menšia a ako teraz, či sa zmenil nejaký tvoj postoj k niećomu ohľadne Vianoc :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť úžasný článok! Super fotky.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network