Baby it's cold outside

Ahojte!  V poslednej dobe mi úplne dochádza kreativita, neviem čím to bude, či tou zmenou počasia, obdobia, alebo nedostatkom času kvôl...

Ahojte! 


V poslednej dobe mi úplne dochádza kreativita, neviem čím to bude, či tou zmenou počasia, obdobia, alebo nedostatkom času kvôli učeniu, v poslednej dobe som taktiež strašne nevšímavá a bez nálady, možno aj preto som si vôbec nevšimla zmenu tam vonka, až dnes keď som sa tak zahľadela som konečne uvidela ,že prichádza zima. Lístie zo stromov už skoro opadalo, o štvrtej už bola tma, po dlhej dobe som musela fotiť s bleskom, toto všetko ma už konečne dokopalo ku napísaniu tohto článku ( a áno, je to aj preto ,že s ním už dosť dlho meškám). 






Pred nedávnom som si kúpila v Gate tento krásny kabátik, čo by to ale bolo za zimu ak by som nenosila čapičku. Po beanie som sa obzerala už pekne dlho, musím povedať ,že rok určite, už vtedy som si ju kládla do košíka, ale potom som to odložila, ani neviem z akých dôvodov. Keď som si, ale minule prezerala stránku poštovné zdarma, s ktorou spolupracujem, a zbadala som na nej presne túto beanie, bolo jasné, že bude moja. 



Objednávala som si ju koncom augusta, alebo tak nejako, totiž to vždy keď si objednávam z tejto stránky, tak doručenie trvá najmenej mesiac. Preto si zimné veci objednávam už v septembri a letné v marci/apríli. 

Takže na zimu som už dostatočne vybavená, ešte pokukujem po jednom šále za ktorý sa mi ale zdá veľa vyhodiť 20€, takže si počkám na zľavy. 



Aký názor máte na beanie vy ? Vlastníte nejakú? A všeobecne, nosíte čiapky? 


You Might Also Like

11 komentárov

  1. Já takovéhle čepice miluju, mám jich několik :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Upřímně, tyhle čepice mi vždycky připomenou tohle: http://www.gifmania.cz/Animovane-Gify-Walt-Disney/animovane-Obrazky-Disney-Filmy/Animace-Snehurka-Sedm-Trpasliku/Smudla/Smudla-23683.gif :D
    Ne, nelíbí se mi, protože kromě Šmudly, mi připadá jako by ten, kdo to nosí, měl pod tím bramboru.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta beanie se mi líbí už hrozně dlouho, měla bych se konečně dokopat si jednu koupit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuuj kabátik je krásny!! :) inak aj ja som si az vcera a cez víkend nejak uvedomila že prichádza zima :) príde mi to ako keby to prišlo z dňa na deň. Tá zmena obdobia.

    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čiapky mám hrozne rada, aj keď beanie ešte nemám, ale určite si chcem nejakú kúpiť. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten kabát je krásnej:)
    Beanie mám dvě a nosím je ráda ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné fotky :D čiapky nosím, pretože mi je stále zima na uši :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  8. beanie sú najlepšie čiapky :D síce teraz ich nosí už fakt každý ale každá je niečim originálna :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čepice nenosím, ale kabátek se mi líbí :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network