Micelárna voda od garnieru → Recenzia

Ak čítate môj blog pravidelne viete ,že používam micelárnu vodu od Biodermi na ktorú nedám dopustiť. Moja pleť ,ale nemôže byť rozmaznaná...


Ak čítate môj blog pravidelne viete ,že používam micelárnu vodu od Biodermi na ktorú nedám dopustiť. Moja pleť ,ale nemôže byť rozmaznaná a zvykať si iba na Biodermu preto skúšam strááášne veľa iných produktov. Jeden z najlepších (ktorý sa Bioderme určite vyrovná) Je micerálna voda od Garnier. Musím povedať ,že keby bolo len na mojom názore tak by som ich zhodnotila za rovnako dobré. Ale pekne po poriadku. 

O nej : Micelárna voda od Garnier je vhodná pre citlivú pleť a neobsahuje parfumy. Nielenže pleť čistí pomocou micelov, ale zároveň obsahuje antioxidačný extrakt z Maringy, ktorý upokojuje pleť. Za naozaj veľké balenie zaplatíte super cenu. Vodeodolný mejkap odstráni na 100%. Pleť je po použití čistá, svieža, hydratovaná a vypnutá. 

Čo sľubuje : 
"Micelárna pleťová voda pre jemné čistenie pokožky tváre a očí v extra veľkom balení."







Vlastnosti:



- je určená na citlivú pleť
- odstraňuje make-up
-čistí
-upokojuje
- vysoko tolerantné zloženie
-400 ml = 200 použití
- vyčistí pleť  jedným ťahom
-pre všetky typy pleti
-bez parfumácie
- vhodná na čistenie pleti, očí aj pier 
- čistí a upokojuje pleť 
- dermatologicky a oftalomologicky testované 


Môj názor : 
Balenie : Musím povedať ,že vo výzore u mňa určite vyhráva Garnier. Príde mi to oveľa krajšie ako Bioderma. Neviem skúste posúdiť sami. Je zladená najmä do ružových farieb (čo je u mňa dosť veľké plus) a je dosť veľká takže dosť dlho vydrží.
Konzistencia: Micelárna voda (voda) je bez vône a bez farby. 
Trvanlivosť : Na túto micelárku sme dve (ja a mamina) ja ju používam väčšinou na čistenie pleti a ona na odličovanie. Na to ,že sa o ňu delíme dve sa nemíňa tak rýchlo. Máme ju asi 4 mesiace a používame ju skoro denne a na fotkách môžete vidieť ,že naozaj neubudlo veľké množstvo.
Výsledky : Micelárka je určená pre všetky typy pleti aj keď by som povedala ,že skôr pre citlivé. Je bez parfumácie takže by nemala vašej pleti nejako uškodiť. Mamina si ju ako odličovač veľmi vychvaľuje, pretože jej nedráždi oči a na odlíčenie jej nespotrebuje až tak veľa. Ja ju používam ako "čistiaci prostriedok" a je dosť dobrá. 
Cena : 400 ml fľašku zoženiete za 5,60. Garnier Skin Cleansing micelárna voda pre citlivú pleť Myslím si ,že sa fakt oplatí. 400 ml fľaška by vám mala vydržať na 200 odlíčení takže približne na 200 dní čo je viac ako polroka. Je teda oveľa lacnejšia ako micelárky od Biodermi a myslím si ,že je to taká trošku slabšia varianta Biodermi. Ak by som sa teda mala rozhodovať medzi Garnierom a Biodermou ešte raz tak by som asi zase volila oboje pretože sa skvelo dopĺňajú. A ostatné produkty od značky →  Garnier



Názory ostatných : 
1. Mam citlivu plet a po vycisteni pletovou vodou ma vzdy palila koza v okoli oci..s touto micelarkou si cistim vsetko a plet je ukludnena, vobec nedrazdi a odstrani necistoty. Je to moj novy oblubeny produkt:) 

2. S touto vodou som veľmi spokojná nakoľko moja pleť je dosť zmiešaná. Odlíči mi make-up dokonalo bez akých koľvek zvyškov.... :-)

3. Dlho som používala Biodermu, lebo iná micelárna nebola, potom som prešla na lacnejšie varianty od Lorealu a Garnier a úplne som spokojná. Žiadna mastnota, dokonale vyčistená a ukľudnená pleť. Za výbornú cenu perfektná kvalita a to mám citlivú pleť :-)

4. Na Garnier nedám dopustiť. Táto voda je skvelá. Ja mám suchú pokožku a po vyčistení mi ostane tvár ukľudnená, bez začervenania, odporúčam aj na problematickú pleť.





You Might Also Like

2 komentárov

  1. Už dlhšie na ňu v predajniach pozerám, po tomto sa na ňu zahľadím lepšie a možno nakoniec skončí aj u mňa v nákupnom košíku:)
    Budem rada ak navštíviš môj blog a prípadne zanecháš pod článkom, ktorý ťa zaujal komentár: www.adolescenters.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle používám a je skvělá. Sice nejsem zrovna kosmetický znalec, ale na téhle není nic, s čím bych byla nespokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network