Sweater weather

Ahojte ! Dnes tu mám pre vás opäť nový príspevok. Bude sa týkať vecí ktoré ja nosím úplne najviac. A sú to svetre. V zime úplne dokonalé. A ...

Ahojte ! Dnes tu mám pre vás opäť nový príspevok. Bude sa týkať vecí ktoré ja nosím úplne najviac. A sú to svetre. V zime úplne dokonalé. A nielen v zime ! Elegantné, predĺžené, kašmírové, alebo veselé, hodia sa úplne všetky. Potešte sa a zahrejte originálnymi svetríkmi a odlíšte sa od davu! Tak aký máte názor na svetre vy? Nosíte ich alebo sa im vyhýbate? 

Dnes konečne po strašne dlhej dobe článok. V škole a v živote sa mi toho strašne veľa nakopilo. Takže ak chcem stíhať všetky veci čo mám urobiť a do toho sa ešte aj učiť. Musím sa vzdávať nejakých činností. Malo by sa to už však zmeniť. Vlastne som sa už dlhšie nerozpísala a myslím si ,že taký článok by celkom bodol. Ak chcete nejaký kecací článok môžete si vybrať tému (o ktorej sa rozpíšem) a navrhnúť mi ju do komentárov alebo na email : rebelka353@gmail.com Majte sa krásne a vidíme sa čo najskôr! ♥ (hope)


























You Might Also Like

5 komentárov

  1. Škoda že jsi věci nefotila na sobe:-/

    http://lovelynela.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Otázka - Z kade máš ten svetrík z krížikmi?Je dosť možné,že ho mám aj ja,len v inej farbe :)
    http://lelaleena.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné kousky! svetříky teď moc ráda nosím, hlavně ty teplé. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network