Random May&June

 Ahojte! Vítam vás pri novom randome, stihli sa mi nahromadiť celkom pekné fotky za máj a jún tak poďme na to! :)  1. Just Nigty cardi...


 Ahojte! Vítam vás pri novom randome, stihli sa mi nahromadiť celkom pekné fotky za máj a jún tak poďme na to! :) 

1. Just Nigty cardio
2. Milujem tieto letné spontánne výlety ♥ 
3. V BB ♥ 
4. Dosť sa ma pýtate či spolupracujem s Macom. Nie. Aj keď by som strašne chcela tak s Macom nespolupracujem. 

1. Rozhodla som sa, že si sprístupním snapchat. Takže si ma môžete pridať a som tam ako : vikinkaapoliako
2. Tarina ♥ 
3. Bath is never a bad idea
4. Tarina ♥

1. Sestra mala prijímanie a vlastne aj všetky ostatné fotky sú odtiaľ.  
2. Rodinná fotka :) 
3. Rodinná fotka 
4. Táto momentka sa mi celkom páči :) 

1. Food lover 
2. OOTD
3. Vydrovo
4. Najväčšia láska ♥ 

1. Túto fotku ste už asi videli, a je z Bojníc
2. Náš kamarát ♥ 
3. Levík 
4. Poník má copík (a ja rýmujem) 








You Might Also Like

2 komentárov

  1. Jaká som hladná teraz :-) A krásna rodinná fotka, svedčí vám to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network