Vydrovo, Bojnice, My birthday, random

Ahojte! Už si ani nepamätám kedy naposledy som písala post tak, že som ho napísala a hneď vydala. Väčšina postov ktoré boli teraz pridané (t...

Ahojte! Už si ani nepamätám kedy naposledy som písala post tak, že som ho napísala a hneď vydala. Väčšina postov ktoré boli teraz pridané (teda minimálne 10 posledných), boli napísané aspoň o 2 týždne vpred. Takže po pravde, sa teraz dosť vyžívam v tom, že to hneď pôjde von, pretože takéto články ja milujem. Tento článok som sa rozhodla rozdeliť do štyroch bodov aby som to nejak zhrnula a neokecávala sa veľmi. 

Random 
Takže, ako všetci vieme zostáva nám už iba 12 dní školy a z tých dvanástich sa asi poriadne učí len tento týždeň (ktorý nasleduje), takže určite chápete (a asi to tak máte aj vy), že musím naplno zaberať a nezostáva mi toľko času koľko by som chcela, aj to je dôvod prečo vydávam už napísané články. 

Vydrovo
Blíži sa koniec školského roku a spolu s koncom prichádzajú aj výlety. Už asi viete ,že výlet Bratislava-Viedeň sme už šťastne prežili, čakal nás ale ešte koncoročný výlet do Čierneho Balogu (Vydrovská dolina), v ktorej sme navštívili lesnícky skanzen, zahrali sme sa ekohry a previezli sa vláčikom. A vrátim sa tam opäť na deň stromu 11.7.2015 tak s kým sa stretnem? 










Bojnice 
Dnes sme zase navštívili nádherné Bojnice, (je to jedno z mojich najobľúbenejších miest), tentokrát sme ale neboli v zámku, ale len v ZOO a v Dinoparku. V Zoo sme mali rozchod a poviem vám, bolo celkom ťažké orientovať sa v niektorých častiach. 











My birthday 
A presne dnes, 12.6.2015 som zase o rok staršia. Nechcem tu písať nejaké litánie o tom, ako rada som, koľko som sa toho naučila, v čom som sa poučila, čo už nikdy nespravím. Chcem povedať len ,že s vekom prichádza mnoho skúseností či už tých dobrých alebo zlých, a človek sa jednoducho musí naučiť žiť s tým, nikdy nebudeme dokonalý (bez chýb). A na záver chcem poďakovať svojim blízkym, oni už vedia (ak toto čítajú), že koho myslím. Ďakujem za všetko a mám vás rada! ♥ A samozrejme ďakujem aj za všetky vaše priania a veľká vďaka patrí aj vám! Mám vás rada ♥. 
Ps: Neviem či budem robiť birthday haul keďže som dostala 4 darčeky a ostatné budú všetko peniaze (aspoň si myslím, že budú). Takže možno až potom keď si z tých peňazí nakúpim to čo chcem. 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Tak to velká gratulace. Výletování se také zdařilo, jak je vidět na fotkách.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok!:)
    Takéto články ma neuveriteľne bavia no najmä od teba!:)
    Zdá sa mi že som už vo Vydrovskej doline už bola, teda, muselo to byť dávno lebo mi je to hrozne známe:) No každopádne vyzerá to tam úžasne:)
    Bojnice ešte určite navštívim. Je to tam úžasné:))
    Veľa šťastia v oprave známok!:--)


    http://zuzzblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem strašne moc! ani nevieš ako si ma potešila, si strašne zlatá ♥

      Odstrániť
  3. A samozrejme (zabudla som) Happy Birthday!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny článok ! Si sa mohla u mňa zastaviť, keĎ si bola v Bojniciach :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network