Shine Hair with Aussie! ♥

Ahojte! Dnes vás vítam pri ďalšej recenzií, tentokrát na výrobky od značky Aussie. Testovala som produkty pre lesk vlasov. Konkrétne som dos...

Ahojte! Dnes vás vítam pri ďalšej recenzií, tentokrát na výrobky od značky Aussie. Testovala som produkty pre lesk vlasov. Konkrétne som dostala šampón, kondicionér a lak na vlasy. 






 Aussie vie, ako dôležité je vniesť kúsok svetla do každodenného života, a to aj vtedy, keď predpoveď počasia hovorí čosi celkom iné. Ten príjemne hrejivý pocit, keď slniečko svieti a ty si veselo vykračuješ v jeho žiari a cítiš sa jednoducho prekrásne. Kiežby sme si tento úžasný pocit vedeli zatvoriť do fľaši a v prípade potreby kedykoľvek použiť... Oh, počkať, teraz predsa môžeme! Aussie ti prináša tvoj vlastný kúsok slnka ukrytého vo fľaši, ktorý tvoje vlasy nádherne rozžiari.




Nový Aussie Miracle Shine je presne taký – kúsok slnka ukrytého vo fľaši, ktoré ti zaručí dokonale oslňujúci lesk a nádherne  žiarivé pramene. Samozrejme, je potrebné spomenúť, že sme aj v tomto prípade siahli po tajných zbraniach nášho austrálskeho dedičstva. Produkty Aussie Miracle Shine obsahujú perlový púder a austrálsky ženšen pre krásny lesk vlasov. Komplimenty máš prirodzene garantované. 




V sade sa nachádza : 
Šampón Aussie Miracle Shine 500ml
Vlasová maska Aussie Miracle Shine 3 Minute Miracle 250ml
Šampón pre objem vlasov Aussie Aussome Volume 500ml



Moje osobné názory : 
Šampón : 
Pri prvom šampóne od značky Aussie (pre zničené a suché vlasy) moja spokojnosť nebola až taká veľká, pretože sa mi po ňom tvorilo strašne veľa lupín. 
Tento šampón má strašne peknú vôňu. A príjemnú konzistenciu. Dobre pení, takže vám postačí malé množstvo. Po použití šampónu a kondicionéru, sa mi moje vlasy zdajú lesklejšie alebo skôr také živšie ako obvykle, aj keď veľmi veľký rozdiel nevidím. 



Kondicionér :
Bez Kondicionéru by ten šampón asi stál za nič. Kondicionér má taktiež strašne peknú vôňu, krémovú konzistenciu, vlasy po ňom nezostávajú mastné, sú pekné lesklé a netvoria sa mi lupiny. 




Lak na vlasy : 
Príjemne ma prekvapil lak na vlasy, alebo ak chcete vlasový sprej (Shine+Hold), laky na vlasy až tak často nepoužívam. Nemám na nich rada to ako vlasy lepia a aké sú po nich "tvrdé". Avšak tento lak na vlasy je čistým opakom, na vlasoch ho vôbec necítiť, vôbec sa nelepia a nie sú tvrdé. Tento lak na vlasy budem vyzdvihovať asi až do nebies a keď sa mi minie určite si kúpim ďalšie balenie. A samozrejme aj tento lak má strašne peknú vôňu (ako všetky produkty od Aussie). 



You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ten lak vypadá hodně dobře. Určitě se na něj někdy podívám. :) Pěkná recenze.

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy som chcela vyskúšať túto značku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja ti ju môžem len s radosťou doporučiť! :)

      Odstrániť
  3. Já mám tuto značku moc ráda a neznám snad nikoho, kdo by ji neměl rád :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj. Tak táto kozmetika vyzerá naozaj kvalitne :) Rozhodne si už musím zaobstarať nejaký produkt z tejto značky, keďže má tak perfektné ohlasy.

    to NAJ pre baby TU :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuhle značku miluji :) Skvělý výběr

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, tak to ma prekvapilo, že existuje lak na vlasy, ktorý nelepí a nezanecháva ich tvrdé. Keďže ja to tiež nemusím, nepoužívam laky veľmi často. Avšak niekedy ho potrebujem použiť, ale len s veľkou nechuťou. Ďakujem hrozne za tento článok. Hneď v pondelok sa pôjdem po tomto laku obzrieť. Vlastne sa sama sebe čudujem, že som ešte túto vlasovú kozmetiku neskúsila, keďže väčšinou majú na ňu všetci pozitívne reakcie.:)
    sweetsunshineworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš skvělé příspěvky :) :3 Jednou bych se taky chtěla dostat mezi ty ,,lepší" :)
    Začínám s blogem ale není to zatím nic moc :/
    http://daniellev7.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network