#backtoschool 10 life hacks! #ušetričas #collab

Ahojte! Dnešný článok je článok z rady back to school, no a pracovala som na ňom spoločne s bloggerkou Zuzkou, o ktorej ste u mňa na blogu ...

Ahojte! Dnešný článok je článok z rady back to school, no a pracovala som na ňom spoločne s bloggerkou Zuzkou, o ktorej ste u mňa na blogu už určite počuli, no a na jej blogu : http://msfashionsusan.blogspot.sk/ už nájdete Back to school DIY (ktoré boli veľmi žiadané aj odo mňa, ale Bohužiaľ, ja na DIY veci veľmi talent nemám), takže sa bežte pozrieť na Zuzkine DIY! 


Ako prvý #lifehack tu mám make-up, ale ten kto ma sleduje dlhšie vie ,že do školy ani nikam inam sa ja nelíčim vôbec. Maximálne rúž alebo lesk. A preto si aj myslím ,že líčenie do školy je celkom nepotrebné. Preto by ste mohli skúsiť nahradiť make-up BB- creamom a možno použiť pod oči korektor (sami poznáte tie škaredé kruhy pod očami), no  a ja som nedávala riasenku pretože, mám riasy dlhé a tmavé takže mi to je na nič, už som to len doplnila rúžom ktorý je od Macu a je dokonalý. 






Druhý #lifehack sú vlasy. Sami poznáte tie bad hair days (ja ich mávam docela často haha), a preto mi ráno dosť ušetrí čas obyčajný drdol ktorý je hotový ani nie za minútu. Potom vlasy ešte nasprejujem lakom na vlasy od Aussie ktorý ste u mňa na blogu už určite videli! 










Najlepšie na ušetrenie času je, keď si outfit naplánujete večer. Sami poznáte to ,keď ráno stojíte pred plnou skriňou a máte v hlave ?, ale keď si outfit naplánujete večer, ráno do neho len "skočíte" a nepotrvá to ani dve minúty. 



Ťažké prebúdzanie sa asi každý pozná, a možno to aj vo vašich telefónoch vypadá tak ako v tom mojom (myslím intervalové budíky, kedy sa tak či tak zobudíte až po siedmej). No typ na rýchlejšie zobúdzanie sa je ,že si telefón dáte niekde ďaleko od postele a budík nastavíte na najhlasnejší tón aký máte, tým vás to ráno donúti vstať a ísť to vypnúť. 

Číslo 5 je zamerané na jedlo. Určite by ste nemali vynechávať raňajky, ale typ na desiatu alebo obed do školy je tortila, dáte si do nej všetko čo chcete a iba vložíte do dózičky. 



 #6 je učenie, A typ na učenie s pomocou zvýrazňovačiek je veľmi efektívny! Aj, keď kebyže použijete fixky rovno do školských kníh tak by vás asi nepochválili však? 




Číslo 7 sú odmeny na ktoré by ste pri učení určite nemali zabúdať. Môj obľúbený čajík (ktorý je tento krát zelený) a sušené banány. Skúste sa 20 min. učiť a 5 min. prestávka! 



A toto je môj najobľúbenejší čajík ♥


Ďalší typ, sú vzorky voňaviek, jednu si môžete vhodiť do ruksaku na telesnú, jednu do školskej tašky. A nemusíte trepať veľké voňavky. 





Ďalší typ sú záložky a pre istotu by ste vždy mali mať aspoň jednu v taške. 




No a posledný typ sú slúchatká bez ktorých by som ja nedala ani ranu. Máte to tak aj vy? 





PS: prepáčte za špinavé zrkadlo. 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. super tipy, tenhle článek je úžasný a moc mě bavil ! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky si do školy dělám jen culík, protože nic lepšího nestíhám :D
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok :D veľmi podobný som robila aj ja :)
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý článok! :)) Aj ja si snažím všetko potrebné farebne vyznačiť, aby sa mi to potom ľahšie učilo a pamätalo. :D
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné tipy! některé se mi určitě budou hodit! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezký článek!
    Jde vidět, že sis s ním dala práci, jen to zrcadlo jsi mohla vyčistit :-D.

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network