Bourjois Cleansers & Toners čistiaci peeling

Ahojte! Vždy sa mi ten pozdrav na začiatku zdá otrepaný, ale čo tam namiesto neho mám dať? Sewastee, čawtee, zdravím, zdrastvujte. Katastrof...

Ahojte! Vždy sa mi ten pozdrav na začiatku zdá otrepaný, ale čo tam namiesto neho mám dať? Sewastee, čawtee, zdravím, zdrastvujte. Katastrofa. Prejdime radšej ku článku. 




Dnes tu mám pre vás recenziu na tento skvelý peeling od značky bourjois. Takže sa pekne usaďte a poďme na to. Vlastne som už dlhšie hľadala nejaký dobrý peeling na tvár, no a keď som sa niekde dočítala o tomto tak som ho musela hneď objednať! Musím povedať ,že od značky boujouris som nemala ešte žiadny produkt, takže toto je moja prvá skúsenosť s touto značkou. No a hneď pri tejto prvej skúsenosti ma milo prekvapila. 




Viete, keď som sa kozmetičky pýtala či mi vie poradiť nejaký dobrý peeling tak mi poradila domáci. Napeníte si pleť "normálnym" mydlom a do toho pridáte kávu a šucháte a šucháte. No a po pravde, po tomto peelingu bola moja pleť v katastrofálnom stave. Ešte v horšom než pred peelingom. To bol aj dôvod prečo som sa peelingov tak obávala. No a po mojej skúsenosti s "domácim" peelingom som sa rozhodla vyskúšať aj nejaký iný a do oka mi padol práve tento. 




O ňom : 
Radiance Boosting Face Scrub - Peeling na tvár
  • peeling určený špeciálne pre unavenú pleť
  • obsahuje tisíce bambusových čiastočiek, ktoré dokonale odstraňujúci odumreté bunky a pomarančovú dreň pre žiarivú pleť
  • po opláchnutí je pleť hladká a rozjasnená
  • POZOR! Vyhnite sa kontaktu s očami!
Použitie: Aplikujte na navlhčenú tvár a jemne vmasírujte. Potom opláchnite studenou vodou pre osvieženie a stimuláciu mikrocirkulácie. POZOR! Vyhnite sa akémukoľvek kontaktu s očami!

Balenie má 75 ml a stojí 4,00€. 




Môj názor : Peeling má prijemne krémové zloženie ktoré strašne krásne pomarančovo vonia, tá vôňa opantá všetky vaše čuchové bunky. Peeling obsahuje drobné zrniečka (samozrejme veď je to peeling) no a tie zrniečka sú ku vašej pleti šetrné a zbavujú ju "starej" pokožky. Peeling sa má klasicky používať na vyčistenú vlhkú pleť, peeling sa nanáša úplne klasicky ako krém alebo podobné veci, no a čo ma prekvapilo je to ako ľahko sa tento peeling zmýva, pretože na prvý pohľad som si pomyslela "aha no tak toto dole nedám". No a po peelingu je pleť vyhladená a rozžiarená. A vďaka jeho šetrnosti ho môžete používať  často pretože neničí pokožku. 

Vôňa : Vôňa je úplne dokonalá (dosť silno prenikavá) pomarančová. Na peeling sa vďaka tejto vôni vždy veľmi teším (haha). 
Konzistencia : Konzistencia je trochu mastnejšia (čo mojej pleti celkom vyhovuje)  a má v sebe drobné peelingové zrniečka, ktoré vašu pleť neničia ba naopak sú veľmi šetrné. 
Výdrž : Na to ,že ju používam dva krát týždenne (čo nie je nejaká vysoká spotreba), tak neviem veľmi posúdiť ako rýchlo sa míňa. Neviem asi tak ako každý iný peeling. 
Účinky : Účinky, sú krásne viditeľné. Po peelingu je vaša pleť vy živená, rozžiarená a vyhladená. 
Cena : Balenie má 75 mililitrov čo  je dosť ale cena je primeraná myslím si ,že tie 4,00€ je úplne super cena. 




A aký je váš obľúbený peeling? Vyskúšali ste už niekedy tento peeling? A viete mi doporučiť nejaký dobrý peeling podobný tomuto? 



You Might Also Like

5 komentárov

  1. Vyzerá byť dobrý :) Ja som o tejto značke ešte nepočula ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá dobře, já zrovna nějaký peeling sháním :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám teď jeden od Garnieru, ale nepoužívám peelingy moc často, protože mi dost dráždí pleť :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bourjois mám ráda, peeling mě zaujal, tak se po něm poohlédnu :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network